blocking

Members Only
View author's info
1 year ago

Re:

HDCouple4U2NV write:

Re:Hey not fair why can't we get a nut...coupon....LOL

windonheather write:

Re: Sorry HD....guess I'm a little BEHIND time. Didn't know just the men got the coupons.
Maybe I could borrow one.

HDsweetcheeks write:
You got a nut coupon Wind?? that was only supposed to be in the mens sign on package....please dont confuse me, im having gender problems on here as it is! : )





Well did you read the fine print on your BK contract?? If you sign up on the first Wednesday of the month between 11:15am and 11:17am you get a free nut coupon, if you can prove your a man, have to list how many times a day you adjust yourself, scratch, and flick thru the channels on the TV before stopping to actually watch something

Members Only
View author's info
1 year ago

Re:

Chop953 write:
I cannot tell a lie....
Re:

HDsweetcheeks write:
I was trying for lower..but maybe if you were Pinocchio ; )



The whole purpose of being Pinocchio..is to lie..NOW LIE DAMN IT...and dont stop till I tell you to!

Members Only
Hey Heather how about squirlly? LOL
Members Only

Re: Great idea!!! I'll take a dozen to start. Change my handle to misssquirrel4U

HDCouple4U2NV write:

Re:Hey not fair why can't we get a nut...coupon....LOL

windonheather write:

Re: Sorry HD....guess I'm a little BEHIND time. Didn't know just the men got the coupons.
Maybe I could borrow one.

HDsweetcheeks write:
You got a nut coupon Wind?? that was only supposed to be in the mens sign on package....please dont confuse me, im having gender problems on here as it is! : )





Members Only

Re:Hey not fair why can't we get a nut...coupon....LOL

windonheather write:

Re: Sorry HD....guess I'm a little BEHIND time. Didn't know just the men got the coupons.
Maybe I could borrow one.

HDsweetcheeks write:
You got a nut coupon Wind?? that was only supposed to be in the mens sign on package....please dont confuse me, im having gender problems on here as it is! : )



Members Only

Re: Sorry HD....guess I'm a little BEHIND time. Didn't know just the men got the coupons.
Maybe I could borrow one.

HDsweetcheeks write:
You got a nut coupon Wind?? that was only supposed to be in the mens sign on package....please dont confuse me, im having gender problems on here as it is! : )

Members Only
I cannot tell a lie....
Re:

HDsweetcheeks write:
I was trying for lower..but maybe if you were Pinocchio ; )

Members Only
View author's info
1 year ago
I was trying for lower..but maybe if you were Pinocchio ; )
Members Only
LMAO!!!.....

Just dont break my nose.... it looks bad enough now...
Re:

HDsweetcheeks write:
That was you?? Shit I brought you ice..geeshh after all this time ya think you would forgive me .. (LMAO..that is so me!) but hell ya never know where I might land! : )

Members Only
Did someone call for The Double Dog?...Chop just wait till TurboLover or BlackLeather hit's ya up Lmao.....and Btw I checked out your profile to check out your Scoot...Nice Bike, Welcome to the Block i see you already met our SC...Keep an eye yer Nut's...Ride Safe...D
Members Only
View author's info
1 year ago
That was you?? Shit I brought you ice..geeshh after all this time ya think you would forgive me .. (LMAO..that is so me!) but hell ya never know where I might land! : )
Members Only
LOL, I was like, thanks but no thanks man... have a good one.

You're the type to sneak in the bedroom, and slip into bed naked...but trip on a lamp cord and go flyin, givin me a black eye! lol
Re:

HDsweetcheeks write:
Wink back ...I dare ya!! double dog even.

You know my type?? I am a type?? Can you explain it to me..cause I cant seem to figure it out

Members Only
View author's info
1 year ago
Wink back ...I dare ya!! double dog even.

You know my type?? I am a type?? Can you explain it to me..cause I cant seem to figure it out
Members Only
UPDATE, he just sent me a wink..... Acccccccccccccccck!!!!!!

Unfuckinreal....
Re:

HDsweetcheeks write:
see what happens when you advertise your package size...its ok, doubles your chance for a date

better sleep with one eye open..that bat isnt gonna help ya hun..your underestimating me arent ya?

Members Only
Thanks but Id rather go to the Nursing home for a date... besides they always have candy there!!

Dont you dare go lookin under my covers.... I know your type...
Re:

HDsweetcheeks write:
see what happens when you advertise your package size...its ok, doubles your chance for a date

better sleep with one eye open..that bat isnt gonna help ya hun..your underestimating me arent ya?

Members Only
View author's info
1 year ago
see what happens when you advertise your package size...its ok, doubles your chance for a date

better sleep with one eye open..that bat isnt gonna help ya hun..your underestimating me arent ya?
Members Only
Not to change the taste of things, but I must say... I get extremely creeped out when I look and some dood has been checking out my profile... with...

"Leather bikers wanted" in his greeting.... ugh..

Anyway... I have one majestic nut left.. of which I shall guard with my life....

and a baseball bat.


Re:

HDsweetcheeks write:
Yes grasshopper..aquire??..havent you been paying attention?..Im the master of nut stealing..take a look, they are probably already gone and you didnt even notice..and hey your right Kiwi isnt bad ; )

Members Only
View author's info
1 year ago
Yes grasshopper..aquire??..havent you been paying attention?..Im the master of nut stealing..take a look, they are probably already gone and you didnt even notice..and hey your right Kiwi isnt bad ; )
Members Only
Ahhhhhh behold! I am the master of flavor... watch and learn young birdie.... watch and learn...for one day you just may aquire the almighty Kiwi for yourself.... lol
Re:

HDsweetcheeks write:
This coming from a man who has chapstick cap size nuts?? Im not so sure you can be trusted with fruit flavor lessons..my dear ; )

Members Only
View author's info
1 year ago
This coming from a man who has chapstick cap size nuts?? Im not so sure you can be trusted with fruit flavor lessons..my dear ; )