BK shirts Suggestion Box

  • View author's info Author posted on Apr 30, 2006 12:44


    Kevin, do we have anything like that. It would be great if you could make tee shirts and tank tops with some kind of logo with BK. I don't know wether bikerkiss would be the actual logo, more BK. This would also be great to identify other members who might wear them at ralleys. And I'm that sure that many of your members here would buy them. After all when members address others like, "who from BK is going" got the idea. Also helps identify when meeting others on road tours or along the route to travel together and meet them at designated places. Maybe the member can throw around some logos and BK can be the judge of the winning logo. am I heading for the gold ring yet? lol
  • 62Comments

  • View author's info posted on Jul 04, 2006 01:24


    cruisergurl write:
    Kevin, do we have anything like that. It would be great if you could make tee shirts and tank tops with some kind of logo with BK. I don't know wether bikerkiss would be the actual logo, more BK. This would also be great to identify other members who might wear them at ralleys. And I'm that sure that many of your members here would buy them. After all when members address others like, "who from BK is going" got the idea. Also helps identify when meeting others on road tours or along the route to travel together and meet them at designated places. Maybe the member can throw around some logos and BK can be the judge of the winning logo. am I heading for the gold ring yet? lol

    I got an idea for a new BK T-shirt. A picture of a camel with BK in the center of a bulls eye in the side of the camel. Then the phrase, "I'd walk a mile to smoke a camel", and a picture of an American Infantryman firing a L.A.W.S. Rocket.
  • View author's info posted on Jun 21, 2006 20:23


    Hey guys, it's been a blast........Rescue, n Azzkicker, have fun, and always RIDE SAFE...Our membership is done and so are we!!! See ya'z at the good spotTnT
  • View author's info posted on Jun 09, 2006 21:59


    red you are one of the funnyest for sure , but doll am not mad , learned in the rooms that you can not control me . pushed a few buttons and you danced for me.

    ****************************************
    That was copied from the heartbreak thread.....................
    ****************************************

    I don't know what "funnyest" is.

    I'm not a "doll"

    And there is NOTHING, NOR MONEY in the world, that you would ever see this sweet piece of ass dance for you.
  • View author's info posted on Jun 09, 2006 13:22


    vidoraontario write:
    DirtyBikers4Eva write:
    MNHacker write:
    LOL...

    BAGHDAD, Iraq (June 8) - Abu Musab al-Zarqawi, the al-Qaida leader in Iraq who waged a bloody campaign of suicide bombings and beheadings of hostages, has been killed in a precision airstrike, U.S. and Iraqi officials said Thursday. It was a long-sought victory in the war in Iraq.

    Hey Kevin was this your homeboy?? Awww sorry bout yer luck.. Im just all busted up over this!!!

    WWWWWWWWWWOOOOOOOOOOHHHHHHHOOO!!!
    SCORE!!!!

    ya think?

    [/quote_message

    You been reading my profile?/ You must be new here, but hey that's my lingo...Ya Think??
    Make sure everyone is wearing the logo, take tons of pictures AND you'll get a free gold membership. Could be a week, a month, a day. But you have to find the people wearing them. And I'm not too sure about that! It'll be like looking for a needle in a haystack.

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Jun 08, 2006 22:29


    DirtyBikers4Eva write:
    MNHacker write:
    LOL...

    BAGHDAD, Iraq (June 8) - Abu Musab al-Zarqawi, the al-Qaida leader in Iraq who waged a bloody campaign of suicide bombings and beheadings of hostages, has been killed in a precision airstrike, U.S. and Iraqi officials said Thursday. It was a long-sought victory in the war in Iraq.

    Hey Kevin was this your homeboy?? Awww sorry bout yer luck.. Im just all busted up over this!!!

    WWWWWWWWWWOOOOOOOOOOHHHHHHHOOO!!!
    SCORE!!!!


    ya think?

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Jun 08, 2006 08:06


    MNHacker write:
    LOL...

    BAGHDAD, Iraq (June 8) - Abu Musab al-Zarqawi, the al-Qaida leader in Iraq who waged a bloody campaign of suicide bombings and beheadings of hostages, has been killed in a precision airstrike, U.S. and Iraqi officials said Thursday. It was a long-sought victory in the war in Iraq.

    Hey Kevin was this your homeboy?? Awww sorry bout yer luck.. Im just all busted up over this!!!

    WWWWWWWWWWOOOOOOOOOOHHHHHHHOOO!!!
    SCORE!!!!
  • View author's info posted on Jun 07, 2006 21:17


    man i really feel the love on this site
  • View author's info posted on Jun 06, 2006 17:42


    Azzkikr write:
    TnTrBak write:
    Azzkikr write:
    mrbadboy write:
    anyone else

    azzkikr writes:
    Yeah, you are a dick! Out of all the people on this site, you are the only azzhole.

    Don't know you, but like the way you think!
    Red

    azzkikr writes:
    You ever step in dog crap, and even after you wipe it off that shit smell that lingers around. Annoying isn't it?
    Reminds me of this twerp.

    Day-um you got it!
  • View author's info posted on Jun 06, 2006 17:42


    DirtyBikers4Eva write:
    brotherrobert write:
    another one , oh my god , what are you going to do ??i better hide under your mothers bed

    I bet his mother could kick yer yellow azz!! BTW?? Why are u still here?? Whinin cause she FUKIN hates you?? la la la la la!! Ha ha ha!!

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    what a fukn jerk awf huh???
  • View author's info posted on Jun 06, 2006 17:39


    brotherrobert write:
    dude , relax , you got to know by now , i do not care , i know you do not , so just blow on by

    fawwwwwk!

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Jun 06, 2006 17:35


    Rescue1 write:
    TnTrBak write:
    Blowjob, oops my bad I meant, badboy...Anyone else what? Wanna cyber FIGHT???? Call the Cyber Police?? Show up at your Cyber home? Ride bitch on your Cyber bike? Be your Cyber g/f? Be your Cyber B/F? Which one is it???

    Rescue1 writes:
    I'm going to use my cyber foot, and ram it up his cyber ass!

    He should go and suck his cyber cock, and yes, it can be done, even for guys like him with little itty bitty ones too...There are cyber lessons on how to do that.

    That's soo fukin funny bout that google thing. When you add that to MAPQUEST, you get pu-u-u-u-urfect DRIVING DIRECTIONS, cuz if one would show up...I'm sure we'd see this, but not so cute...add a little urine to it too....LMFAO!

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Jun 05, 2006 10:31


    brotherrobert write:
    another one , oh my god , what are you going to do ??i better hide under your mothers bed

    I bet his mother could kick yer yellow azz!! BTW?? Why are u still here?? Whinin cause she FUKIN hates you?? la la la la la!! Ha ha ha!!
  • View author's info posted on Jun 05, 2006 06:35


    brotherrobert write:
    another one , oh my god , what are you going to do ??i better hide under your mothers bed

    Why are you "brotherrobert" now? What's with all this hidin' name changes n shit? You are such a scared little bitch arent ya? You know, your name still shows as mrbadboy when you look at the forums. We think you need professional help...LOL...You are just not right! Did momma drop you on the head when you were a baby? Did daddy do funny stuff with you? FREAK!
  • View author's info posted on Jun 05, 2006 00:21


    Azzkikr write:
    mrbadboy write:
    anyone else

    azzkikr writes:
    Yeah, you are a dick! Out of all the people on this site, you are the only azzhole.

    Don't know you, but like the way you think!
    Red
  • View author's info posted on Jun 04, 2006 18:22


    Serenity>what's a girl to do, being laid up n shit, but watch white trash tv...

    Maury=sluts/DNA/"Who ma bebiez daddy?" In NY.

    Jerry=sluts/trailer trash/tits/most southern States/Mid-West States (please dont take any offense) real fights/fake stories/free hotel room/500 in cash for two days...
    Chicago.


    Wanna meet...We can make up some story, fight, get naked then make up later on...nudge nudge wink wink...LOL
    Red
  • View author's info posted on Jun 04, 2006 18:12


    Blowjob, oops my bad I meant, badboy...Anyone else what? Wanna cyber FIGHT???? Call the Cyber Police?? Show up at your Cyber home? Ride bitch on your Cyber bike? Be your Cyber g/f? Be your Cyber B/F? Which one is it???
  • View author's info posted on Jun 04, 2006 11:45


    cruisergurl write:
    Hey Red, what the hell did you do, recharge the energizer battery's???
    and there is nothing wrong with the NJ Hog Rally in Wildwood. Ask a lot here who go and party. damn Red, what's the problem???????? I made a statement and you jump down my freakin throat??? Give me a break will ya, was never snotty to you, ever...damn


    Jeeze I wonder why they don't let us ride on the board walk anymore? When they had the parade on the Board walk it was alright.

    I just resent the fact, that "Wildwood Professional Community" invites us to come and spend our hard EARNED MONEY, and believe me, we spend A LOT! Only to treat US like SHIT! Second class citizens. Wouldnt you much rather party at a place where you are appreciated, and respected??????? Ahh, fuck, maybe that's just me...Nothing aimed at you, after all, I did cheers ya, and told ya to "SMILE"
    Red
  • View author's info posted on Jun 02, 2006 15:11


    Hey Red, what the hell did you do, recharge the energizer battery's???
    and there is nothing wrong with the NJ Hog Rally in Wildwood. Ask a lot here who go and party. damn Red, what's the problem???????? I made a statement and you jump down my freakin throat??? Give me a break will ya, was never snotty to you, ever...damn
  • View author's info posted on Jun 02, 2006 06:46


    mrbadboy write:
    yes when bk tells me they are coming to my home i welcome it , and yes i know them all , the cops that is , am sorry you dislike them , but without them people like you would hang just anyone , see this all started by me telling the truth , i think it was in the crazyest place you did it , and from then on one after another , well about five of you , have made up your minds that the truth , does not belong here , and the last time i saw her it was at my home , so whos stalking who , but realy what happened here is some of you have no life and must get into others to feel good about yourselfs , and its bk this and bk that , yet your all still here , full of it, we call it up here . tough guys who type instead of figth , girls and guy who cannt find someone here so lonely they have to get into others lifes to make them feel like they have a life , who knows , but hiding no , cops yes to cover me just in case another one of you get hurt. see ive never treated any of you bad , you started it , and cannt make me do anything i do not want to do , i can only tell you to control yourselfs , live your own lifes . i know you hate being wrong , but youll have to live with it , this place is called biker kiss , you have turned it into biker hate. there nothing wrong with bk , its the few who think they own it .

    Save the Drama fer yer Momma!!
Follow - Email me when people comment