Home > Biker Forums > Topics jjgirl has created > pictures from Wi Bk weekend Previous topic Next topic
pictures from Wi Bk weekend
Author
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 15:31

ok ok. pictures are being downloaded. AT 2;00 in the morning we decided to play pool at the bar. Girls vs boys. Smille, me and Cinderella agst Biggieboy and richardbadboy. of course us girls one. me getting the 8 ball in. here is Carla getting arrested after the game. lol more pics as we download

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Feb 14, 2006 21:21

Thanks JJ, I think its gonna be a BIG BLAST!! TWOX gets all the credit for the web site, he
s the brain behind it for sure!
I
m glad you got a shirt JJ, I think the rule book says in chapter 34, paragraph 3 --"Hogs In The Hole" shirt or no shirt at all is standard dress code and dress code will be enforced by the Pusskateers, no exceptions. LMAO



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Feb 14, 2006 13:51

OH THANKS!! ha ha...i am waiting till the last minute on the "for sure" for Texas...funds mainly...and moving...

and YES! Joe, Barb and I are going to have a wonderful dinner tonight! TY I'll give you guys the juicy details and post a couple of pics...seeing how Joe sometimes has a "problem" with his!! LMAO!



Available only
to logged in members
Posted on Tue, Feb 14, 2006 12:05

Hey H1A I hear you going out to dinner with Joe and Barb. have fun and if you are going to Texas in April I will be there too. I heard about you in NY LOL only kidding
jj



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Feb 14, 2006 09:56

looks like you guys had a lot of fun!! Can't wait to meet more peeps at Cut's!



Available only
to logged in members
Posted on Tue, Feb 14, 2006 03:58

hey Cut I think anything you get involved in would be a blast. i love your website. I ordered a shirt. LOL



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Feb 13, 2006 14:13

Damn BK crew, we
ll just gonna have to
re-write the history of Isle of Wight County, Axel will be on the cover of that new history book and captioned "The legend of the road couch".

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Feb 13, 2006 08:00

Axel50 write:
Very Cool,pics jj,,,,looks like the bash at Cut's is gonna be one for the history books


Oh yes Axel. I will be at that one.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Feb 13, 2006 06:52

jjgirl write:
Smiles being sweet and innocent but she was badddddddddd

But I am sweet and innocent...

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Feb 13, 2006 04:40

Very Cool,pics jj,,,,looks like the bash at Cut's is gonna be one for the history books



Available only
to logged in members
Posted on Mon, Feb 13, 2006 04:33

Dyna we'll see you at Doc's in August and cinderella and i can always have a proposition ready. lol

jj



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Feb 13, 2006 04:26

woooohoooo..I gotta get me to one of these shindigs



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Feb 13, 2006 04:20

ohhhhhhhhh she was naughty. let smiles tell you when she post this morning. but we all were pretty bad. cinderella and i got to sleep with 2 men 2 different times and together. Lol



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 19:49

HarleyGurl35 write:
Oh man...looks like ya'll had a great time!

So give us the scoop on why Cin went to jail!!!

Thanks for posting! Love seeing all the pics!

Thought it was smile that went to jail ?heeheh who who?was it the valentine fairy cop?



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 19:27

Oh man...looks like ya'll had a great time!

So give us the scoop on why Cin went to jail!!!

Thanks for posting! Love seeing all the pics!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 18:57

jjgirl write:
Smiles being sweet and innocent but she was badddddddddd

awe and how was she bad?...hehehhe do telll ty for the pics...glad ya'll had fun!!thats what its all about fun love each other too.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 17:21

Race piston was at it again. put ice cubes down my butt. but he wasn't getting away with it. this is me on top of him giving him a spanking. emt was trying to protect him. geesh men stick together lol

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 17:18

Smiles being sweet and innocent but she was badddddddddd

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 17:10

race piston, jjgirl and badboy1984

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Feb 12, 2006 17:09

Looks like a great time



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Previous topic     Next topic