Home > Biker Forums > Motorcycle events > MYRTLE BEACH BIKE WEEK Previous topic Next topic
Jump to:
MYRTLE BEACH BIKE WEEK
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jan 26, 2006 09:43

Myrtle Beach Bike Week this year is May 12-21. I'm going, and just wondering who else is planning on going.



Available only
to logged in members
Posted on Fri, May 26, 2006 06:59

sicilianangelny write:
hey snj...great new pic of yourself


Thank ya. My Myrtle look. lol Andit sure is good to see pics of you here too!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, May 26, 2006 06:46

thunderunderme write:
KinMonmouth write:
Y'all are having too much fun WITHOUT ME! WAAAAAAAA!!!!!!!

Yep...that's how they are...and we call them friends...LMAO

Hell we took piocs for you didnt we? lmao ...come on girls cuts will be fun cant wait to see you.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, May 26, 2006 05:02

hey snj...great new pic of yourself

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, May 25, 2006 15:45

FastRat write:
You go Harleychic1, I'm right behind you! F those towel headed terrorists and those that support them! BK is lame anyway.

hey paul was nice to meet you hope ya can make it to cuts in june...virginia!!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, May 25, 2006 12:55

KinMonmouth write:
Y'all are having too much fun WITHOUT ME! WAAAAAAAA!!!!!!!

Yep...that's how they are...and we call them friends...LMAO



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, May 24, 2006 19:47

Cut write:
SeminoleSlim write:
Cut write:
SeminoleSlim write:
i just walked in the door from MB. my truck broke and i had to leave it at a shop in MB and i rode the bike back to atlanta. i am beat. but i had a great time. i also have pics that i can post - unless someone pays me enough to keep them off the site. OMG! what some of these sweet lil' women are really like might surprise you ... i am accepting cash donations to either post, or not. highest bidder wins. roflmao!

~Slim

Slim just let me know who bids to not post and i
ll top that bid to get it posted!!!LMAO

Cut, i hope these chics (and more) show up at your shindig. And I hope we're far enough in the country to not disturb your neighbors. Some of these girls get pretty loud when they are enjoying themselves.

~Slim

Looks like the BK Muslims got your pic slim---only 1 close neighbor, I call her the butt ugly yankee bitch--and she is LMFAO--she will just have tto get over for a weekend!!!no offense to all you good yankees LMAO

everyone post you beer preference on the VA rally thread asap!!!!

Hey cut why dont ya put the porta potty's right by her....lmfao.You better be nice to us yankees...you know what badasses we r....lmao



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, May 24, 2006 15:07

You go Harleychic1, I'm right behind you! F those towel headed terrorists and those that support them! BK is lame anyway.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, May 24, 2006 08:55

SeminoleSlim write:
Cut write:
SeminoleSlim write:
i just walked in the door from MB. my truck broke and i had to leave it at a shop in MB and i rode the bike back to atlanta. i am beat. but i had a great time. i also have pics that i can post - unless someone pays me enough to keep them off the site. OMG! what some of these sweet lil' women are really like might surprise you ... i am accepting cash donations to either post, or not. highest bidder wins. roflmao!

~Slim

Slim just let me know who bids to not post and i
ll top that bid to get it posted!!!LMAO

Cut, i hope these chics (and more) show up at your shindig. And I hope we're far enough in the country to not disturb your neighbors. Some of these girls get pretty loud when they are enjoying themselves.

~Slim

now Slim you know which of us "sweet lil women" will be there! lol



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, May 24, 2006 08:03

Cut write:
SeminoleSlim write:
Cut, i hope these chics (and more) show up at your shindig. And I hope we're far enough in the country to not disturb your neighbors. Some of these girls get pretty loud when they are enjoying themselves.

~Slim


Looks like the BK Muslims got your pic slim---only 1 close neighbor, I call her the butt ugly yankee bitch--and she is LMFAO--she will just have tto get over for a weekend!!!no offense to all you good yankees LMAO

i have posted a few pics of the wet t-shirt and best booty contest from the Rat Hole in the other thread and they have deleted them all. i guess muslim women don't have tits.

~Slim



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, May 23, 2006 17:17

Y'all are having too much fun WITHOUT ME! WAAAAAAAA!!!!!!!



Available only
to logged in members
Posted on Tue, May 23, 2006 12:14

HarleyChic1 write:
Hi everyone Glad to see you all had a great time at MB "Sorry I missed it" maybe I'll make the MB Fall Rally - I might even be living down there by then. I'm thinking of going to NC to live with my friend.

OK I'm sorry to bust in here with this news but alot has gone on here in BK Land while you were all gone and everyone must read this. This is posted in the Suggestion area and other threads too and it keeps getting deleted.

THIS IS A MUST FOR EVERYONE TO READ!!!

Check out my post under Upcoming new features: I did some research....Guess What??

They keep deleting it so I'm going to post this in as many places as I can. "F.uck BK" This is very upsetting.


SuccessfulMatch dot com manages BikerKiss dot com and all the sites listed below. I'm sure there are more sites owned by successfulMatch but I think I listed enough of them.

So why can't they BK & SuccessfulMatch fix this site??

They make enough money from all these sites to fix the problems here on BK. If there having a problem here on BK I'm sure all the sites are having the same problems. I don't think they only have a couple of people working on all the sites, there just giving the people a line of Sh!t there not working on anything.

I did see 2 sites that I wasn't happy to see and I refuse to send my money to SuccessfulMatch again to support that specific group. So BK will no longer get any more money from me.

I have 17 more days on here, so who ever would like to stay in touch with me e*mail me and I'll tell you where you can reach me.

M.uslimFriend and M.uslim Time
"these sites have posts written in favor of death to the American people and the distruction of our Country on these 2 Muslim site BK owns"

>> WTF??? I don't think I need to say anything else...>>


BikerKiss dot come
CatholicCupid dot com
College Romances dot com
LargeFriends dot com
PositiveSingles dot com
SingleParentMatch dot com
LatinFriends dot com
PetsFriends dot com
JewishFriendship dot com
AgeMatch dot com
LDate dot com (Where Lesbian Singles feel at home) LOL
LDSRomances dot com
InterracialMatch dot com
Jromances dot com
SeniorMatch dot com
SportsFriends dot com
GothicMatch dot com
GreekCupid dot com
MillionaireMatch dot com
MasonSoft dot com (Mormon singles)
NudistFriends dot com
GKiss dot com (Gay Men)
LatinFriends dot com
EbonyFriends dot com
MusicCupid dot com
SportsCupid dot com
TallFriends dot com
GreenFriends dot com (vegetarian singles)

ForcesofNature dot com (Warts, Genital Warts, HPV, Herpes, Genital Herpes, cold Sores) WTF?? never knew there was a site like that its set up like BK too....LMFAO

WomanFitness dot com
DeafSpot dot net
BaptistFriends dot com


So, 17 days till my membership expires - I know BK's not going to give me my money back now.
So my profile will be up till the end for who ever would like to stay in touch with me, you can write me and I'll send you my e*mail address.

Right now I'm on BOA (Bike America online) dot com - all as one word & I'm on Plenty of Fish dot com (all as one word) I also just joined Harleychatgroup dot com. You can also read my profile and find out where I am or just write to me before my membership is up.

As soon as my membership expires I'm deleting my entire profile and taking it down.

I refuse to support BK anymore either as a paying member or non-paying member. This is who were dealing with. Check it out for yourself.

I can't believe I paid BK for 3yrs. to support a group like this unfacking believable.

I WAS TOLD BY KEVIN FROM BK TO STOP POSTING ABOUT THERE MUSLIM SITES, BECAUSE THEY DON'T WANT TO HAVE TO EXPLAIN ABOUT THEM.

This is what our money is supporting by being a paid and non paying member of BK.


Thanks for the research HC. Im gone as well. Mine expires in approx 3 weeks. HC send me your email .... Hope to see all my freinds from here down the road.. MB was a blast!!! Gosh I have met so many good peeps on here, and I wanna stay in touch. I too cant believe what BK is supporting!!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Tue, May 23, 2006 09:55

SeminoleSlim write:
Cut write:
SeminoleSlim write:
i just walked in the door from MB. my truck broke and i had to leave it at a shop in MB and i rode the bike back to atlanta. i am beat. but i had a great time. i also have pics that i can post - unless someone pays me enough to keep them off the site. OMG! what some of these sweet lil' women are really like might surprise you ... i am accepting cash donations to either post, or not. highest bidder wins. roflmao!

~Slim

Slim just let me know who bids to not post and i
ll top that bid to get it posted!!!LMAO

Cut, i hope these chics (and more) show up at your shindig. And I hope we're far enough in the country to not disturb your neighbors. Some of these girls get pretty loud when they are enjoying themselves.

~Slim

Looks like the BK Muslims got your pic slim---only 1 close neighbor, I call her the butt ugly yankee bitch--and she is LMFAO--she will just have tto get over for a weekend!!!no offense to all you good yankees LMAO

everyone post you beer preference on the VA rally thread asap!!!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, May 23, 2006 08:57

heritage99 write:
Badbikerkitty write:

sicilianangelny write:
I wanna go back....

Was nice to meet you paula, had a blast going bumpity bump bump.....lmfao man my cheeks hurt!!!

Note to self: No more playing follow the leader in Myrtle Beach

Lmfao tell him i got few black eyes now!!!hahahahah omg too funny still laffin



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, May 23, 2006 03:50

SeminoleSlim write:
Cut write:
SeminoleSlim write:
i just walked in the door from MB. my truck broke and i had to leave it at a shop in MB and i rode the bike back to atlanta. i am beat. but i had a great time. i also have pics that i can post - unless someone pays me enough to keep them off the site. OMG! what some of these sweet lil' women are really like might surprise you ... i am accepting cash donations to either post, or not. highest bidder wins. roflmao!

~Slim

Slim just let me know who bids to not post and i
ll top that bid to get it posted!!!LMAO

Cut, i hope these chics (and more) show up at your shindig. And I hope we're far enough in the country to not disturb your neighbors. Some of these girls get pretty loud when they are enjoying themselves.

~Slim


Watch it Slim...Dont be telling our secrets!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Mon, May 22, 2006 21:36

Hey everyone really should read marias thread "Kevin....Read this" in the suggestion box forum ---its right damn important!!!----post the pics would ya??



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, May 22, 2006 18:20

Cut write:
SeminoleSlim write:
i just walked in the door from MB. my truck broke and i had to leave it at a shop in MB and i rode the bike back to atlanta. i am beat. but i had a great time. i also have pics that i can post - unless someone pays me enough to keep them off the site. OMG! what some of these sweet lil' women are really like might surprise you ... i am accepting cash donations to either post, or not. highest bidder wins. roflmao!

~Slim

Slim just let me know who bids to not post and i
ll top that bid to get it posted!!!LMAO

Cut, i hope these chics (and more) show up at your shindig. And I hope we're far enough in the country to not disturb your neighbors. Some of these girls get pretty loud when they are enjoying themselves.

~Slim



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, May 22, 2006 17:48

sicilianangelny write:
that was so fukkin funny..chris and i were laughing about it all the way home..the thing is that you HAD to be there..there is NO WAY anybody could appreciate that unless you were there..


Nothing like playing follow the leader!!!LMAO



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, May 22, 2006 17:36

Posted pics under a new thread...share everyone please....suga on top?
the girls jjpch sf and kit

Available only
to logged in members


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, May 22, 2006 12:51

Cut write:
heritage99 write:
Cut write:
heritage99 write:
Countdown!

Seven days...............YeefukkinHaa!

Chris you will meet my Baby here in June-she
s not tamed me, just put a chain on my neck while I slept!!
WTF is this limit---i got me a 60 character limit --am i specal?lmao

tamed? P whipped? chain around the neck?
And the difference is?

Well ok Chris, Damn I guess you
re right, but damn-- I like getting whipped by that P!!!LMAO and I have the marks to prove it ROTFLMFAO

I know you do bro. She must be one very special woman. Happy for ya