COCKTAIL HOUR! Message board

  • View author's info posted on Mar 03, 2006 11:10


    WELL IM OUT OF HERE TOO,LADY'S YOU WAITED TO LONG,THE POOL AND JACUZZI OPEN MON,AND THEY PUT TWO NEW POOL TABLE'S IN THE CLUB HOUSE ,NEW CARPET THIS YEAR TOO, SO I'LL BE HANGIN AND FLIRTIN WITH ALL THE LADY'S THERE I GUESS,TAKE CARE OF KITTY'S PLACE FOR US ,I'LL STILL STOP BY AND PLAY A SONG FOR YA'LL EVERY ONCE IN A WHILE ,,PEACE,,,,,,,,,,,,,,,,,,, If I leave here tomorrow
    Would you still remember me
    For i must be travelling on now
    There's too many places I gotta see
    And if I stay here with you girl
    Things just wouldn't be the same
    For I'm as free as a bird now
    And this bird you cannot change
    And the bird you cannot change
    And the bird you cannot change
    Lord knows I can't change

    Bye bye it's been sweet love
    Though this feeling I can't change
    Please don't take it so bad now
    Cause lord knows I'm to blame

    And if I stay here with you girl
    Things just couldn't be the same
    For I'm as free as a bird now
    And this bird you cannot change
    And the bird you cannot change
    And the bird you cannot change
    Lord knows I can't change

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Mar 03, 2006 10:19


    Johnny's daddy was taking him fishin'
    When he was eight years old.
    Little girl came through the front gate
    holdin' a fishin' pole.
    His dad looked down and smiled,
    he said, "We can't leave her behind"
    "Son, I know you don't want her to go,
    but someday you'll change your mind."
    And Johnny said,
    "Take Jimmy Johnson,
    take Tommy Tompson.
    Take my best friend, Bo.
    Take anybody that you want as
    long as she don't go.
    Take any boy in the world,
    daddy please, don't take the girl."

    Same old boy, same sweet girl
    ten years down the road.
    He held her tight and kissed her lips in
    front of the picture show.
    Stranger came and pulled a gun
    Grabbed her by the arm said "If you do what I tell you to,
    there won't be any harm"
    And Johnny said "Take my money,
    take my wallet,
    take my credit cards.
    Here's the watch that my grandpa gave me
    Here's the key to my car
    Mister give it a whirl,
    But please don't take the girl."

    Same old boy
    Same sweet girl
    Five years down the road
    There's gonna be a little one and she
    says it's time to go.
    Doctor says the baby's fine
    but you'll have to leave
    'Cause his momma's fading fast and
    Johnny hit his knees and there he prayed
    "Take the very breath you gave me.
    Take the heart from my chest.
    I'll gladly take her place if you'll let me,
    make this my last request.
    Take me out of this world
    God, please don't take the girl"

    Johnny's daddy
    Was taking him fishin'
    When he was eight years old
  • View author's info posted on Mar 03, 2006 09:26


    DubbleD write:

    KinMonmouth write:
    good song DD

    Dang i chase her all over, flirtin with her all the time ,send her a flower every time i see her ,and all i get is good song DD,man do i feel like chopped liver,

    try taking a shower first next time lmao
  • View author's info posted on Mar 03, 2006 09:16


    Brothers and Sisters I will be gone from here...Thank you all for your kind words your friendship and your prayers I know that we will cross paths somewhere down the line, I'm leaving on vacation and my membership will end while I am gone so I don't think I will renew...But you can find me in the chat room if you really want me bad enough...
    so I will leave you all with this.....
    a little Skynard

    Tuesday's Gone...and so am I

    Peace love and happiness to all...

    Train roll on, on down the line,
    Please take me far, away
    Now I feel the wind blow outside my door,
    Means I'm leaving my woman at home.
    Tuesday's gone with the wind.
    Well my baby's gone with the wind.

    And I don't know oh where I'm going.
    I just want to be left alone.
    Well, when this train ends I'll try again,
    But I'm leaving my woman at home

    (Tuesday's gone with the wind.) X 3
    My baby's gone with the wind.
    Train roll on.
    Tuesday's gone.

    Train roll on many miles from my home,
    See, I'm riding my blues away. Yeah.
    Tuesday, you see, she had to be free
    But somehow I've got to carry on.
    Lord And.

    (Tuesday's gone with the wind) X 3
    My baby's gone with the wind.

    Train roll on.
    Ahh on.
    Cause my baby's gone.
    Im riding my blues day.
    Train roll on blue.
    (Ride on train.) X 2
    Ride my blues day.
    Goodbye Tuesday. X2
    Ahh Train.
  • View author's info posted on Mar 03, 2006 07:21


    Dynamal write:

    DubbleD write:

    KinMonmouth write:
    good song DD

    Dang i chase her all over, flirtin with her all the time ,send her a flower every time i see her ,and all i get is good song DD,man do i feel like chopped liver,


    suave'

    RICO,,,,
  • View author's info posted on Mar 03, 2006 07:20


    Oh Danny boy,
    The pipes, the pipes are calling
    from glen to glen and down the mountain side.
    The summer's gone and all the leaves are falling ~
    'Tis you, 'tis you must go and I must bide.
    But come ye back when summer's in the meadow,
    Or when the valley's hushed and white with snow
    And I'll be here in sunshine or in shadow ~
    Oh Danny boy, oh Danny boy ~ I love you so.
    But if he come and all the roses dying
    And I am dead, as dead I well may be,
    He'll come here and find the place I'm lying
    And kneel and say an Ave there for me.
    And I shall feel, oh soft you tread above me ~
    And then my grave will richer, sweeter be
    For you will bend, and tell me that you love me
    And I shall rest in peace until you come to me.
  • View author's info posted on Mar 03, 2006 07:19


    DubbleD write:

    KinMonmouth write:
    good song DD

    Dang i chase her all over, flirtin with her all the time ,send her a flower every time i see her ,and all i get is good song DD,man do i feel like chopped liver,

    suave'
  • View author's info posted on Mar 03, 2006 07:18


    KinMonmouth write:
    good song DD

    Dang i chase her all over, flirtin with her all the time ,send her a flower every time i see her ,and all i get is good song DD,man do i feel like chopped liver,
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 21:22


    If you would not have fallen
    Then I would not have found you
    Angel flyin' too close to the ground

    And I patched up your broken wing
    And hung around a while
    Tryin' to keep your spirits up and your fever down

    I knew someday, you'd fly away
    Love's the greatest healer to be found
    So leave me if you need to
    And I will still remember
    Angel flyin' too close to the ground

    Fly on, fly on past the speed of sound
    I'd rather see you up, than see you down
    So leave me if you need to
    And I will still remember
    Angel flyin' too close to the ground

    Leave me if you need to
    And I will still remember
    Angel flyin' too close to the ground

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Mar 02, 2006 20:49


    Snowflakes fall, as winter calls
    and time just seem to fly.
    It is the loneliness in me, that makes me want to cry.
    My heart is sad as a mourning dove,
    whose lost his wings to fly.
    Hear the cooing of his loneliness, in the stillness of the night.
    Whispering pines, whispering pines, tell me is it so? Whispering pines, whispering pines, you're the ones who know.
    Darlin's gone, yeah she's gone and I need your sympathy. Whispering Pines, bring my baby back to me.

    See that squirrel up in the tree? His mate is on the ground. Hear their barking call of love, at the happiness they've found.
    Is my love; still my love? That's what I need to know.
    Send a message by the wind, because I love her so.
    Whispering pines, whispering pines, tell me is it so, whispering pines, whispering pines; you're the ones who know.
    Darlin's gone, yeah she's gone and I need your sympathy. Whispering Pines bring my baby back to me.
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 19:09


    She was a fast machine, she kept her motor clean
    She was the best damn woman that I ever seen
    She had the sightless eyes, telling me no lies
    Knockin' me out with those American thighs
    Taking more than her share, had me fighting for air
    She told me to come but I was already there




    'Cause the walls start shaking, the earth was quaking
    My mind was aching and we were making it
    And you shook me all night long
    Yeah, you shook me all night long


    Working double time on the seduction line
    She was one of a kind, she's just mine all mine
    She wanted no applause, just another course
    Made a meal out of me and came back for more
    Had to cool me down to take another round
    Now I'm back in the ring to take another swing


    And knocked me out and then you shook me all night long
    You had me shakin' and you shook me all night long
    Yeah you shook me, well you took me



    You really took me and you shook me all night long
    Ooooh, you shook me all night long
    Yeah, yeah, you shook me all night long
    Your really took me and you shook me all night long
    Yeah you shook me, yeah you shook me
    All night long,,,,,,,,,

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Mar 02, 2006 18:30


    Get your motor running
    Head out on the highway
    Looking for adventure
    and whatever comes our way

    Yeah Darlin go and make it happen
    Take the world in a love embrace
    Fire all of your guns at once
    and explode into space

    I like smoke and lightening
    Heavy metal thunder
    and racing with the wind
    and the feeling that I'm thunder

    Yeah Darlin goin' make it happen
    Take the world in a love embrace
    Fire all of your guns at once
    and explode into space

    Like a true nature's child
    We were born born to be wild
    We can climb so high
    I never wanna die

    Born to be wild
    Born to be wild

    Get your motor running
    Head out on the highway
    Looking for adveture
    and whatever comes our way

    Yeah Darlin goin' make it happen
    Take the world in a love embrace
    Fire all of your guns at once
    and explode into space

    Like a true nature's child
    We were born born to be wild
    We can climb so high
    I never wanna die

    Born to be wild
    Born to be wild
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 17:36


    KinMonmouth write:
    Well no one will give me the chat link so I cant play there.

    KIN KITTEN SAYS TO IM HER AND SHE'LL GET IT TO YOU.
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 15:18


    I sit here surrounded by people and lights
    Alone with my drink at the bar
    You've been here forever, so clear in my mind
    I just don't know where you are
    I know I'll find you but girl 'til I do
    This is my love song for you

    Chorus:
    Let's hold hands on the porch swing, under the moon
    While the wind through the willows plays us a tune
    We can lie on a blanket, out back in the yard
    And wish for our future on a faraway star
    You'll feel the passion as time after time
    I press your sweet lips to mine
    We can dance to the radio, right up 'til dawn
    'Til you drift off to dream in my arms

    You might be hundreds or more miles away
    Or you might be just down the street
    But there'll be a hunger deep in your eyes
    That I'll recognize when we meet
    It might take hours or it might take years
    But this is the song you will hear

    Chorus

    You'll feel the passion as time after time
    I press your sweet lips to mine
    We can dance to the radio, right up 'til dawn
    'Til you drift off to dream in my arms
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 15:09


    STaRyDeR write:
    My last day for now as a memmber but I wil lbe in the chat room lol

    Brother Star I'll see ya in the chat romm bro.
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 15:08


    KinMonmouth write:
    I like that one..

    It's my favorite that's why I put it here thanks Kin thanks Smiles how ya doing this evening?
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 14:50


    STaRyDeR write:
    My last day for now as a memmber but I wil lbe in the chat room lol

    Star! This is just no fair...lol I still don't have a computer up & running at home so I can't be in the chatroom yet...Everyone is just up & leaving me here...Ok, I'll try to stop pouting...
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 14:49


    KinMonmouth write:
    I like that one..

    Me too...
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 14:39


    My last day for now as a memmber but I wil lbe in the chat room lol
  • View author's info posted on Mar 02, 2006 14:25


    Ok OK I was coming home from work the other day and I saw a wanna be biker so I had to take a pictuer and share it with you all. hope you enjoy

    Available only
    to logged in members

Follow - Email me when people comment