Biker Forums > Topics HarleyGurl35 has created > REAL Names Previous topic Next topic
REAL Names
Author
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Sep 22, 2005 13:57

After talking back and forth with ya'll, I find myself wondering what your real names are! I mean, I know some of our screen names have our real names as part of it. BUT...I tend to think Weenie's real name is NOT Weenie. Oh I hope not!

Really though, I know what Weenie's real name is and after finding it out...I think it fits her perfect!

Corny thread, I know. I'm bored.

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Jul 14, 2006 10:55

Mertzel Glubkern



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Jul 14, 2006 09:56

WildSpirit4You write:
~~ JUST CALL ME "TROUBLE"! ~~

you can call me anytime you want. damn you look good.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jul 12, 2006 11:06

~~ JUST CALL ME "TROUBLE"! ~~

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Feb 09, 2006 08:19

Nokia/ No Key Is My Nicknames Or LOL Some Of The Lesser Of The Evils People Come Up With While Trying To Say My Real Name....Which Is Nyoka ( Its Native )



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Jan 16, 2006 09:26

My name is FABIO!!!

Very nice this topic!!!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 15, 2006 12:03

well gang the real name is Kathleen Marie Anne therefore...Kat.
When Momma used all THREE names I knew it was time to hide!
When my brother used Katie or Kate it was time to wrestle and try to bloody his lip!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 15, 2006 11:42

Ponch69 the real name is Greg unless in trouble Gregory Bruce and Angel I love the way you use it!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Jan 14, 2006 20:16

Suzananana write:

NASCAR6FAN write:
okay .. okay... I gues you got me on a technicality.... lol... my real name is Stan ...
but you can call me Roadrunner... or Nas... see ya'll in a week..



Don't ya just love a man who can spell the word technicality and use it in a sentence?? lmao....

OMG I am soooo turned on right now!!!hehehe



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Jan 14, 2006 19:48

NASCAR6FAN write:
okay .. okay... I gues you got me on a technicality.... lol... my real name is Stan ...
but you can call me Roadrunner... or Nas... see ya'll in a week..


Don't ya just love a man who can spell the word technicality and use it in a sentence?? lmao....

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Jan 14, 2006 18:38

Harleys1Angel write:

NASCAR6FAN write:

Harleys1Angel write:

NASCAR6FAN write:

Harleys1Angel write:
OK...One more chance to give me your real name if you are going to be in NY on Friday night...or else!!!

ummmmm Christi ?? real name or else what ? lol hmmmm

Just remember...YOU didn't give me your real name...someone else did...so I believe the rule still applies here!

okay .. okay... I gues you got me on a technicality.... lol... my real name is Stan ...
but you can call me Roadrunner... or Nas... see ya'll in a week..

makin' that name tag right now!!

Better make mine nice n big ...gonna be hard to see on my arse!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jan 11, 2006 07:32

We're talking pj's here now? Well what would you expect from Smiles here but smiley face pj bottoms & my Milwaukee Summerfest sweatshirt that has their red :) logo on the front. Doesn't match but they're my favs & they are soooo me :)

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Jan 10, 2006 20:18

Harleys1Angel write:

BaddAzzWitch write:
O.K. I WILL BE THERE I WILL BE THE ONE IN THE WITCHY P.J'S LOL
BAW

Hmmmm....I'm wondering what witchy PJ's look like...I bet they are FUN FUN FUN!!! Is your name spelled Daymien? I lost the post where you spelled it...Ha ha...get it?? "spell"ed it?

christi yer soooo cute girl ...cant wait to meet you.and baw....you too girl ...such great minds here...cant wait!!!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Jan 09, 2006 16:00

DOUBLED81 write:
DANG,no body told me there was going to be a BK HOTTIES PAJAMA PARTY,LOL,think i could walk to NY, in 11 day's....DD81...<><

You gonna make it dd?Cmon there are lotsa women!!!!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 08, 2006 23:43

Me to, kitty--you gonna wear your invisible jammies along with me and kitty Beautiful??



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 08, 2006 16:08

so then you commin' to the jammie party in yer birthday suit kitty??? hehehe..MEOWWWWWW..bet guys like that better than chaps contest!!!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 08, 2006 12:04

Harleys1Angel write:
Sexybaby---Please, please Email me and tell me!!

Dont do it make her wait!!!heheheheh



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 08, 2006 09:20

I dont have any jammies....are we xuppose to wear what we do to bed?
In that case I be nakie!!!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 08, 2006 08:46

OHHH that's sooo cute!!! hehehe..yup.. GRINNING.. wait till you see my jammies for the party!!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Jan 08, 2006 06:00

They call me Dana!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Previous topic     Next topic