Home > Biker Forums > Romance > where is the craziest place you did it ? Previous topic Next topic
Jump to:
where is the craziest place you did it ?
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Jan 17, 2006 09:40

Kin,
beans beans they
re good for your heart, the more you eat the more you f@rt!!LMFAO

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Jan 17, 2006 09:10

Oops.. that's 2 beans



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Jan 17, 2006 09:10

DID THAT!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Jan 16, 2006 17:09

I see everyone has mentioned a lot of things but nobody I don't think mentioned a trampoline



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Jan 07, 2006 06:48

paul_syd write:
well gee all.

hog tie me and dip me in honey and throw me to the lesbians.
i just gotta say this has been the best thread i have read in such a long time that i have been sooooooooooo missing the action since i became single.

now foxy ms biker. and all the other ladies on here if ever make it to the U.S i gotta look you all up so i can learn for the masters of "fun time activities" and how to pick a good nite out..

and the guys i need the advice lately on how to find that right woman in the crowd of hundreds that i may have the chance to buy a drink for and maybe a kiss at the end of the night.

and foxy ....for a young bloke i have to say you is a great looking woman. i hope you find happiness in this new year and may the gods of all religions have fun with those that do you wrong..
:-)

Well thank you Paul....your very kind.....if you ever come to the states we'll show you a GOOD time....I've met some great peeps here and I'm enjoying there friendship.....looking foward to meeting and making more friends at the NYC event.....it's gonna be a scream....dang sooooo young....soooooo far.....that's always the way...have a great new year and I hope all your wishes come true.....Fox....

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Jan 07, 2006 06:25

HarleyGurl35 write:

KinMonmouth write:
Ok.. I can spill one bean.. 50 yard line..with the cutest Linebacker..in the snow...


OMG...I've GOT to ask...WHEN?

This was either back in high school days or you must've found yourself some good-looking pro football player!!

High School Senior year.. I did however, date a Hockey Player from the Flyers once..hehehe...ahhh



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Jan 06, 2006 21:13

whata great combo! I thought in my younger days.... a bike and doing the wild thang on it..,.so with my ladycomplaining about bare skin on a Honda 750 gas tank in a cotton field one nite...i lunged forward at warp speed...momentum rolled the bike forward off sidestand....she fell to the side, barely missing the hot pipes, while i found myself,but n*k*k*i*d to the moon, my "mr. wiggly"lovingly sheathed in the gap between tank and seat...



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Jan 06, 2006 20:45

KinMonmouth write:
Ok.. I can spill one bean.. 50 yard line..with the cutest Linebacker..in the snow...

OMG...I've GOT to ask...WHEN?

This was either back in high school days or you must've found yourself some good-looking pro football player!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Jan 06, 2006 20:00

Ok.. I can spill one bean.. 50 yard line..with the cutest Linebacker..in the snow...

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jan 05, 2006 17:20

Craziest place I did it?

IN MY MIND, of course!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jan 05, 2006 15:11

Hey lowrider I still can't find the keys!!!.....jail house nurse



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jan 05, 2006 15:07

The 9th hole,par 3 and his stroke was off!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jan 05, 2006 11:59

Asked em to withdraw their heads from their a$$es and stop removing pics and nasty, desgusting words like sh@ve and m@il

Write the an@l motherfuckers--oops they missed that one--ROFLMAO



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jan 05, 2006 09:24

Y'all have done what where? Never mind too many visions in this poor lil confused head!
Have a fun day everyone!



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Jan 05, 2006 02:45

well gee all.

hog tie me and dip me in honey and throw me to the lesbians.
i just gotta say this has been the best thread i have read in such a long time that i have been sooooooooooo missing the action since i became single.

now foxy ms biker. and all the other ladies on here if ever make it to the U.S i gotta look you all up so i can learn for the masters of "fun time activities" and how to pick a good nite out..

and the guys i need the advice lately on how to find that right woman in the crowd of hundreds that i may have the chance to buy a drink for and maybe a kiss at the end of the night.

and foxy ....for a young bloke i have to say you is a great looking woman. i hope you find happiness in this new year and may the gods of all religions have fun with those that do you wrong..
:-)



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jan 04, 2006 19:27

Cut write:
Yea Kin, they wrote back saying they would consider my request---sure they will--LMFAO

and whats that?



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jan 04, 2006 17:44

thunderunderme write:
OK Kin....got my blanket, still at the beach...waiting to do 'IT". Like Nas's CCC idea too.

I did forget one...sitting on a bar stool in a bar (after closing). Tall man a standin'...LMAO


HOW TALL??

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jan 04, 2006 16:41

Small county jail , Yea it was with a gal too.lol
While driving my truck back from Mich in 02.
on different bikes



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Cut
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jan 04, 2006 16:12

Yea Kin, they wrote back saying they would consider my request---sure they will--LMFAO



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Jan 04, 2006 07:29

OK Kin....got my blanket, still at the beach...waiting to do 'IT". Like Nas's CCC idea too.

I did forget one...sitting on a bar stool in a bar (after closing). Tall man a standin'...LMAO



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share