TATS AND PIERCINGS ON A LADY TURN OR TURN OFF Entertainment and Hobbies

  • View author's info posted on Feb 09, 2006 21:11


    C,

    I love that purple moon tat!
  • View author's info posted on Feb 09, 2006 21:07


    TnTrBak write:
    Great pic, great art!!!


    Thats really cool! I am gonna send it to my guy (in Southampton) to put in my file. The next thing I am gonna do is get four celtic symbols around the pentagram--this is my next tat.

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Feb 09, 2006 20:31


    pawitchywoman write:

    TnTrBak write:

    pawitchywoman write:

    TnTrBak write:
    This is pretty wild!!!!!!!



    Just for fun I always have to ask people with excessive nose piercings. . . "What happens when you sneeze or blow your nose?"


    Hey baby!!!! How ya doin???? Ltns, hope things are well...Hope you're gonna come to our place in Daytona for some partying, I just posted in the Daytona thread 'bout shoppin.....Hope you can make it!!!!!! We'll bring lots of goodies....tee-hee!!!!
    I don't even want to know how he does it.....Check this out though.....How crazy is this dude????



    Oh yeah, definately looking forward to partying with you!

    Ewwwwwww!!! . . . The first thing I thought was "thats one face I wouldn't wanna sit on . ." LMFAO

    ROTF, that thought didn't even cross ma mind........LOL, you're funny!!!!!
    How's this for some idea for some ink.....I like it, not for me though, I think it would look cool on one that's into that sort of thing....Great pic, great art!!!

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Feb 09, 2006 20:16


    TnTrBak write:

    pawitchywoman write:

    TnTrBak write:
    This is pretty wild!!!!!!!



    Just for fun I always have to ask people with excessive nose piercings. . . "What happens when you sneeze or blow your nose?"


    Hey baby!!!! How ya doin???? Ltns, hope things are well...Hope you're gonna come to our place in Daytona for some partying, I just posted in the Daytona thread 'bout shoppin.....Hope you can make it!!!!!! We'll bring lots of goodies....tee-hee!!!!
    I don't even want to know how he does it.....Check this out though.....How crazy is this dude????


    Oh yeah, definately looking forward to partying with you!

    Ewwwwwww!!! . . . The first thing I thought was "thats one face I wouldn't wanna sit on . ." LMFAO
  • View author's info posted on Feb 09, 2006 20:01


    pawitchywoman write:

    TnTrBak write:
    This is pretty wild!!!!!!!



    Just for fun I always have to ask people with excessive nose piercings. . . "What happens when you sneeze or blow your nose?"

    Hey baby!!!! How ya doin???? Ltns, hope things are well...Hope you're gonna come to our place in Daytona for some partying, I just posted in the Daytona thread 'bout shoppin.....Hope you can make it!!!!!! We'll bring lots of goodies....tee-hee!!!!
    I don't even want to know how he does it.....Check this out though.....How crazy is this dude????

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Feb 09, 2006 19:39


    TnTrBak write:
    This is pretty wild!!!!!!!


    Just for fun I always have to ask people with excessive nose piercings. . . "What happens when you sneeze or blow your nose?"
  • View author's info posted on Feb 06, 2006 21:47


    TnTrBak write:

    DirtyBikers4Eva write:
    TnTrBak write:
    DirtyBikers4Eva write:

    TnTrBak write:

    DirtyBikers4Eva write:
    TnTrBak write:
    Looks like a Philly party......


    That dude is freaky... fer sure!! Wow where the hell are these parties?? I luv to watch freaky!! LMAO Im a Freak Observer!!!


    Dude, that was a j/k, but we got a ton of people in Philly that look like that, they just don't walk 'round with thier bawls and birds hangin out...That is somewhere in Germany/Amersterdam I think. I love the Freak fests here though, every Friday night there is one, at a place called the Pleasure Garden....Havn't made it there yet, but *crossing fingers and toes* can make it there real soooooon!!!!!!!! LMFAO, it'd fuk Tom right up........LOL



    Hey I want that outfit for Daytona... Hott again!! What? You think yer an expert on Hott these days Red?

    Even HOTTER!!!!!!!!!!!


    LMAO!!!.... I know to call you Red cause I am a smart girl and I AM your FRIEND!! Daym I thought u knew?? LMAO... As for letters?? Sweets Im rollin with ya however ya wanna roll... hear me? I neva change my colors!!!


    Becca you're AWE-SOME!!!!!!!!!!!!
    Love ya Sis!!!!!!!


    Right back atchya girlie girl!!
  • View author's info posted on Feb 06, 2006 13:24


    DirtyBikers4Eva write:
    TnTrBak write:
    DirtyBikers4Eva write:

    TnTrBak write:

    DirtyBikers4Eva write:
    TnTrBak write:
    Looks like a Philly party......


    That dude is freaky... fer sure!! Wow where the hell are these parties?? I luv to watch freaky!! LMAO Im a Freak Observer!!!


    Dude, that was a j/k, but we got a ton of people in Philly that look like that, they just don't walk 'round with thier bawls and birds hangin out...That is somewhere in Germany/Amersterdam I think. I love the Freak fests here though, every Friday night there is one, at a place called the Pleasure Garden....Havn't made it there yet, but *crossing fingers and toes* can make it there real soooooon!!!!!!!! LMFAO, it'd fuk Tom right up........LOL



    Hey I want that outfit for Daytona... Hott again!! What? You think yer an expert on Hott these days Red?

    Even HOTTER!!!!!!!!!!!


    LMAO!!!.... I know to call you Red cause I am a smart girl and I AM your FRIEND!! Daym I thought u knew?? LMAO... As for letters?? Sweets Im rollin with ya however ya wanna roll... hear me? I neva change my colors!!!

    Becca you're AWE-SOME!!!!!!!!!!!!
    Love ya Sis!!!!!!!

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Feb 05, 2006 08:50


    TnTrBak write:
    DirtyBikers4Eva write:

    TnTrBak write:

    DirtyBikers4Eva write:
    TnTrBak write:
    Looks like a Philly party......


    That dude is freaky... fer sure!! Wow where the hell are these parties?? I luv to watch freaky!! LMAO Im a Freak Observer!!!


    Dude, that was a j/k, but we got a ton of people in Philly that look like that, they just don't walk 'round with thier bawls and birds hangin out...That is somewhere in Germany/Amersterdam I think. I love the Freak fests here though, every Friday night there is one, at a place called the Pleasure Garden....Havn't made it there yet, but *crossing fingers and toes* can make it there real soooooon!!!!!!!! LMFAO, it'd fuk Tom right up........LOL



    Hey I want that outfit for Daytona... Hott again!! What? You think yer an expert on Hott these days Red?

    Even HOTTER!!!!!!!!!!!


    LMAO!!!.... I know to call you Red cause I am a smart girl and I AM your FRIEND!! Daym I thought u knew?? LMAO... As for letters?? Sweets Im rollin with ya however ya wanna roll... hear me? I neva change my colors!!!
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:54


    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..


    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lmao... well not actually at a loss of words but KNOWING now I PUT MY DAMN PANTIES ON BACKWARDS I think lmmfao... Look. hahahh


    OMG, ROTFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hahahhaha soooooooo see I was NOT at a loss... Was just making sure... LMMFAO.. I was ummm thinking... Sooo now I know... ROCK ON..


    Tom says........."Live n learn hun!"

    LMMFAO Now I know the meaning of the word WEDGIE.. hahah lmmfao.. So tell that WOMAN to TURN HER panties around for GAWDSSSSSSS SAKE,... lmao.. Im glad that Tom is LOL'ING his AZZZZZZZ off hahaha.. LOVE PRINCESS!!!!! AKA SUPERWOMAN... lmao

    LOL, well PBG, we're starting to roll now, primin' up for the Bowl party tomorrow, be good, and keep safe.....We'll be back on or around Tues.......Hugzzzzzz
    Have a good weekend!!!!!!
    TnT
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:30


    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..


    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lmao... well not actually at a loss of words but KNOWING now I PUT MY DAMN PANTIES ON BACKWARDS I think lmmfao... Look. hahahh


    OMG, ROTFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hahahhaha soooooooo see I was NOT at a loss... Was just making sure... LMMFAO.. I was ummm thinking... Sooo now I know... ROCK ON..


    Tom says........."Live n learn hun!"

    LMMFAO Now I know the meaning of the word WEDGIE.. hahah lmmfao.. So tell that WOMAN to TURN HER panties around for GAWDSSSSSSS SAKE,... lmao.. Im glad that Tom is LOL'ING his AZZZZZZZ off hahaha.. LOVE PRINCESS!!!!! AKA SUPERWOMAN... lmao
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:21


    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..


    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lmao... well not actually at a loss of words but KNOWING now I PUT MY DAMN PANTIES ON BACKWARDS I think lmmfao... Look. hahahh


    OMG, ROTFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hahahhaha soooooooo see I was NOT at a loss... Was just making sure... LMMFAO.. I was ummm thinking... Sooo now I know... ROCK ON..

    Tom says........."Live n learn hun!"
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:20


    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..


    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lmao... well not actually at a loss of words but KNOWING now I PUT MY DAMN PANTIES ON BACKWARDS I think lmmfao... Look. hahahh


    OMG, ROTFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hahahhaha soooooooo see I was NOT at a loss... Was just making sure... LMMFAO.. I was ummm thinking... Sooo now I know... ROCK ON..

    OMG, Tom's still laughin, so am I, those pics are fukin priceless...The whole set up thingy!!!!!! If I could save this page I would!!!!!!!
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:18


    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..


    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lmao... well not actually at a loss of words but KNOWING now I PUT MY DAMN PANTIES ON BACKWARDS I think lmmfao... Look. hahahh


    OMG, ROTFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hahahhaha soooooooo see I was NOT at a loss... Was just making sure... LMMFAO.. I was ummm thinking... Sooo now I know... ROCK ON..
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:13


    PrincessBabyGirl write:

    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..


    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lmao... well not actually at a loss of words but KNOWING now I PUT MY DAMN PANTIES ON BACKWARDS I think lmmfao... Look. hahahh

    OMG, ROTFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:11


    TnTrBak write:

    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..


    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lmao... well not actually at a loss of words but KNOWING now I PUT MY DAMN PANTIES ON BACKWARDS I think lmmfao... Look. hahahh

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:10


    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..

    I'm gettin out my diary, writing this chit down...................
    On this day......Feb 4, 2006, PBG has nothin smart ass to say...........LMFAO!!!!!!!
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:08


    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..

    I can't believe our Princess is at a loss of words.............LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 15:06


    PrincessBabyGirl write:

    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..

    ROTF, that's it???????????????
  • View author's info posted on Feb 04, 2006 14:27


    Speysider write:
    Tattoos and piercings are an art form and therefore as subjective as any other artistic work. One tattoo can look great on one lass and totally out of place on another. Piercings too.

    Ummmmmmm ok????? I think..
Follow - Email me when people comment