Ready to play Romance

  • View author's info Author posted on Mar 22, 2005 at 13:21


    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.
  • 104Comments

  • View author's info posted on Jun 10, 2006 at 14:40



    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    HAPPY BIRTHDAY NODEY..!!!!!

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Apr 27, 2006 at 12:44


    Nodey write:
    Badbikerkitty write:
    speedyjerry write:
    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    The Nodster's free again a little wiser just as pretty,
    Nothings worse than wasted time and getting treated shitty.
    Concentrate and think about the good times that you had,
    File it as experience helps forget about the bad.
    All of us have different views on what we want from our lover,
    Sometimes it seems hopeless so we settle for something other.
    Companionship and company will fill the void for a while,
    Couple days weeks even months until you loose that smile.
    When your instincts send up the flag of worry and concern,
    Sit back and listen see just what you are about to learn.
    Don't worry Princess you are always gonna be the one,
    Most any man would feel real proud to meet and have some fun.

    wow jerry kindest words I have ever seen you type....


    What happened to Jerry anyway? Did an alligator eat him?

    Oh is that what they call the florida women....lmfao
  • View author's info posted on Apr 27, 2006 at 03:10


    Nodey write:
    Badbikerkitty write:
    speedyjerry write:
    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    The Nodster's free again a little wiser just as pretty,
    Nothings worse than wasted time and getting treated shitty.
    Concentrate and think about the good times that you had,
    File it as experience helps forget about the bad.
    All of us have different views on what we want from our lover,
    Sometimes it seems hopeless so we settle for something other.
    Companionship and company will fill the void for a while,
    Couple days weeks even months until you loose that smile.
    When your instincts send up the flag of worry and concern,
    Sit back and listen see just what you are about to learn.
    Don't worry Princess you are always gonna be the one,
    Most any man would feel real proud to meet and have some fun.

    wow jerry kindest words I have ever seen you type....


    What happened to Jerry anyway? Did an alligator eat him?

    Been bust playing Catch Up again, too much work lined up.
  • View author's info posted on Apr 27, 2006 at 03:07


    Badbikerkitty write:
    speedyjerry write:
    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    The Nodster's free again a little wiser just as pretty,
    Nothings worse than wasted time and getting treated shitty.
    Concentrate and think about the good times that you had,
    File it as experience helps forget about the bad.
    All of us have different views on what we want from our lover,
    Sometimes it seems hopeless so we settle for something other.
    Companionship and company will fill the void for a while,
    Couple days weeks even months until you loose that smile.
    When your instincts send up the flag of worry and concern,
    Sit back and listen see just what you are about to learn.
    Don't worry Princess you are always gonna be the one,
    Most any man would feel real proud to meet and have some fun.

    wow jerry kindest words I have ever seen you type....

    Sorry Kitty, I was feeling vulnerable that day, i'll try not to let it happen again.
  • View author's info posted on Apr 27, 2006 at 02:42


    Nodey write:
    Badbikerkitty write:
    speedyjerry write:
    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    The Nodster's free again a little wiser just as pretty,
    Nothings worse than wasted time and getting treated shitty.
    Concentrate and think about the good times that you had,
    File it as experience helps forget about the bad.
    All of us have different views on what we want from our lover,
    Sometimes it seems hopeless so we settle for something other.
    Companionship and company will fill the void for a while,
    Couple days weeks even months until you loose that smile.
    When your instincts send up the flag of worry and concern,
    Sit back and listen see just what you are about to learn.
    Don't worry Princess you are always gonna be the one,
    Most any man would feel real proud to meet and have some fun.

    wow jerry kindest words I have ever seen you type....


    What happened to Jerry anyway? Did an alligator eat him?

    I thought maybe he got married!!
  • View author's info posted on Apr 26, 2006 at 17:45


    Badbikerkitty write:
    speedyjerry write:
    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    The Nodster's free again a little wiser just as pretty,
    Nothings worse than wasted time and getting treated shitty.
    Concentrate and think about the good times that you had,
    File it as experience helps forget about the bad.
    All of us have different views on what we want from our lover,
    Sometimes it seems hopeless so we settle for something other.
    Companionship and company will fill the void for a while,
    Couple days weeks even months until you loose that smile.
    When your instincts send up the flag of worry and concern,
    Sit back and listen see just what you are about to learn.
    Don't worry Princess you are always gonna be the one,
    Most any man would feel real proud to meet and have some fun.

    wow jerry kindest words I have ever seen you type....


    What happened to Jerry anyway? Did an alligator eat him?
  • View author's info posted on Apr 25, 2006 at 21:15


    speedyjerry write:
    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    The Nodster's free again a little wiser just as pretty,
    Nothings worse than wasted time and getting treated shitty.
    Concentrate and think about the good times that you had,
    File it as experience helps forget about the bad.
    All of us have different views on what we want from our lover,
    Sometimes it seems hopeless so we settle for something other.
    Companionship and company will fill the void for a while,
    Couple days weeks even months until you loose that smile.
    When your instincts send up the flag of worry and concern,
    Sit back and listen see just what you are about to learn.
    Don't worry Princess you are always gonna be the one,
    Most any man would feel real proud to meet and have some fun.

    wow jerry kindest words I have ever seen you type....
  • View author's info posted on Apr 23, 2006 at 10:04


    lol
  • View author's info posted on Apr 21, 2006 at 16:29


    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    ?...IT WAS GETTIN BURIED..!!.LOL.

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Apr 10, 2006 at 08:56


    Nodey write

    Sorry Jay. I just can't keep up with the threads anymore.Or maybe I don't have the energy to. I post one night,then forget where I posted the next day.

    HI NODEY,THATS FIND IM JUST GLAD YA ANSWERED MY POST!!!...LOL.....JAY...

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Apr 09, 2006 at 06:03


    Nodey...you just stir the pot a bit and look at you go, g/f! LOL!! Off to work...hold down the fort, will ya?
  • View author's info posted on Apr 09, 2006 at 05:44


    Nodey write:
    Well...seems things didn't work out for me and in the romance department. So now I'm ready to play again. From now on guys...instead of the lies, keep it real. Make sure before you say those little words that you mean them.

    The Nodster's free again a little wiser just as pretty,
    Nothings worse than wasted time and getting treated shitty.
    Concentrate and think about the good times that you had,
    File it as experience helps forget about the bad.
    All of us have different views on what we want from our lover,
    Sometimes it seems hopeless so we settle for something other.
    Companionship and company will fill the void for a while,
    Couple days weeks even months until you loose that smile.
    When your instincts send up the flag of worry and concern,
    Sit back and listen see just what you are about to learn.
    Don't worry Princess you are always gonna be the one,
    Most any man would feel real proud to meet and have some fun.

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on Apr 08, 2006 at 17:24


    mick2003 write:
    Nodey write:



    Sure I still like to play. I just don't play fair anymore.


    So, are you stacking the deck? Dealing from the bottom? Whaddya mean "don't play fair anymore?" And how come you aren't coming to Texas this month?
    Inquiring minds want to know.
    LOL
    hmmm, and what do you mean by "Play" anyway?



    So many questions!!!!! You and Heretic both. I'll get back to you on that.
  • View author's info posted on Apr 08, 2006 at 16:20


    HDHARLEYMAN write:
    Opps..did I just say that?
    SO NODEY DOES THAT MEAN YOU DONT WANT TO PLAY??????...LOL


    Sure I still like to play. I just don't play fair anymore.

    HI NODEY, WELL THANKS FOR THE REPLY I WAS STARTING TO GET A COMPLEX THOUGHT WE MET IN ANOTHER LIFE OR SOMETHIN.?? YOU WASNT REPLYIN TO MY POSTS!! CHIT WHAT WAS THE QUESTION???.LOL..NOT PLAYIN FAIR IS OKAY!!!..JAY...



    Sorry Jay. I just can't keep up with the threads anymore.Or maybe I don't have the energy to. I post one night,then forget where I posted the next day.
  • View author's info posted on Apr 07, 2006 at 11:28


    Opps..did I just say that?
    SO NODEY DOES THAT MEAN YOU DONT WANT TO PLAY??????...LOL


    Sure I still like to play. I just don't play fair anymore.

    HI NODEY, WELL THANKS FOR THE REPLY I WAS STARTING TO GET A COMPLEX THOUGHT WE MET IN ANOTHER LIFE OR SOMETHIN.?? YOU WASNT REPLYIN TO MY POSTS!! CHIT WHAT WAS THE QUESTION???.LOL..NOT PLAYIN FAIR IS OKAY!!!..JAY...
  • View author's info posted on Apr 07, 2006 at 01:46


    define playing fair
    inagine the ways this thread could take a wrong turn now!!!!!
  • View author's info posted on Apr 06, 2006 at 20:36


    HDHARLEYMAN write:
    Lol..if this thread doesn't go away,I may feel inclined to drink more than 2 shots to help me forget I ever started this thread.

    Thanks folks,but this was written over a year ago. It's all water under the bridge,and the guy I wrote this about is still a dumbazz.

    Opps..did I just say that?
    SO NODEY DOES THAT MEAN YOU DONT WANT TO PLAY??????...LOL


    Sure I still like to play. I just don't play fair anymore.
  • View author's info posted on Apr 06, 2006 at 12:27


    Lol..if this thread doesn't go away,I may feel inclined to drink more than 2 shots to help me forget I ever started this thread.

    Thanks folks,but this was written over a year ago. It's all water under the bridge,and the guy I wrote this about is still a dumbazz.

    Opps..did I just say that?
    SO NODEY DOES THAT MEAN YOU DONT WANT TO PLAY??????...LOL
  • View author's info posted on Apr 06, 2006 at 07:08


    Softail1999 write:
    Been that long now..... ??

    WOW.. how we've grown ....

    Ummm.. Not in size.. but ourselves with time....

    OK.. wasnt going to bring this up again.. LOL... I did have a smart ass remark.. but leavin it out....LOL

    Next time maybe? .... misss nodey....



    Lol...go ahead Softie.Make our day.
Follow - Email me when people comment