Home > Biker Forums > Friendship > over here in England Previous topic Next topic
Jump to:
over here in England
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Mar 22, 2006 14:52

well just signed up first post, UK rules teehee andmy lovely thundercat does not look like that any more. its now an even rear colour :(. although that should be changed some time this year. Back to its lovely gloos black. hope to speak to you all at some time



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Mar 22, 2006 08:47

Hey guys
I am over here in the UK (yorkshire). I am new to this site too, so what goes.
Is there a constant banter and a meeting of minds lol
Anyone wishes to make first contact feel free cos am no alien. Check out me profile for details (winks)



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Mar 21, 2006 15:01

wot can i say we stand alone

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Mar 21, 2006 07:16

vampyre write:
and i'm still lurkin now n again

Hey girl!!! Good to see you lurkin again!!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Mar 18, 2006 07:49

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz is right n all sheesh.us brits shud get 2gether.

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sat, Mar 18, 2006 07:45

and i'm still lurkin now n again

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Mar 17, 2006 11:19

hahahaha ok . saxon yes u.....little old u... now u said that not me hehehehe the sweet and innocent dunt work either... and good as gold hmmmmmmmmmm no way... nope cant c that either... but hey if we wer all the same life wud b boring

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Mar 15, 2006 06:37

saxon write:
pinkpunch write:
hahahahahaha... that made me laugh. saxon i c ur stil up 2 no good hehehe


Who me ?? ya mean little old me ?? nahhhhhhh good as gold is me

Yep Saxon...I believe the good as gold part...but acting all Mr. Innocent here?

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Mar 13, 2006 09:19

hahahahahaha... that made me laugh. saxon i c ur stil up 2 no good hehehe

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Sun, Mar 12, 2006 03:34

dreamer8 write:
Saxon..........I seem to recall reading on that thread that you prefered orgies,young man!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Mar 10, 2006 07:25

saxon write:
smile2005 write:
dreamer8 write:
smile2005 write:
saxon write:
dreamer8 write:
smile2005 write:
saxon write:
smile2005 write:

saxon write:
dreamer8 write:
Good morning all.Does anybody else from UK still bother on here?....apart from you and me,saxon?


Doesn't look like it does it ??

Hmmmmm...I know that I'm not from the UK...but what am I? Chopped Liver??


Well let me taste a piece of ya and I'll see

Well I'm sure that I taste better than liver...I hate liver!

liver is disgusting!......we women are nade of sugar and spice and all things nice,so we are gonna taste better than yukky liver.........aint that so smile?


Yer avin a laugh arent ya ??

That's right Dreamer!
And yeppers, Saxon, we are...lol

He sure looks good enoough to eat though.........waddya say,smile?

Oh most definitely...


Shouldn't this now be in the thread about 3-somes ??

Saxon!!!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Mar 10, 2006 02:00

Saxon..........I seem to recall reading on that thread that you prefered orgies,young man!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Mar 08, 2006 08:11

dreamer8 write:
smile2005 write:
saxon write:
dreamer8 write:
smile2005 write:
saxon write:
smile2005 write:

saxon write:
dreamer8 write:
Good morning all.Does anybody else from UK still bother on here?....apart from you and me,saxon?


Doesn't look like it does it ??

Hmmmmm...I know that I'm not from the UK...but what am I? Chopped Liver??


Well let me taste a piece of ya and I'll see

Well I'm sure that I taste better than liver...I hate liver!

liver is disgusting!......we women are nade of sugar and spice and all things nice,so we are gonna taste better than yukky liver.........aint that so smile?


Yer avin a laugh arent ya ??

That's right Dreamer!
And yeppers, Saxon, we are...lol

He sure looks good enoough to eat though.........waddya say,smile?

Oh most definitely...

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Tue, Mar 07, 2006 12:22

smile2005 write:
saxon write:
dreamer8 write:
smile2005 write:
saxon write:
smile2005 write:

saxon write:
dreamer8 write:
Good morning all.Does anybody else from UK still bother on here?....apart from you and me,saxon?


Doesn't look like it does it ??

Hmmmmm...I know that I'm not from the UK...but what am I? Chopped Liver??


Well let me taste a piece of ya and I'll see

Well I'm sure that I taste better than liver...I hate liver!

liver is disgusting!......we women are nade of sugar and spice and all things nice,so we are gonna taste better than yukky liver.........aint that so smile?


Yer avin a laugh arent ya ??

That's right Dreamer!
And yeppers, Saxon, we are...lol

He sure looks good enoough to eat though.........waddya say,smile?

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Mar 06, 2006 08:48

saxon write:
dreamer8 write:
smile2005 write:
saxon write:
smile2005 write:

saxon write:
dreamer8 write:
Good morning all.Does anybody else from UK still bother on here?....apart from you and me,saxon?


Doesn't look like it does it ??

Hmmmmm...I know that I'm not from the UK...but what am I? Chopped Liver??


Well let me taste a piece of ya and I'll see

Well I'm sure that I taste better than liver...I hate liver!

liver is disgusting!......we women are nade of sugar and spice and all things nice,so we are gonna taste better than yukky liver.........aint that so smile?


Yer avin a laugh arent ya ??

That's right Dreamer!
And yeppers, Saxon, we are...lol

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Mon, Mar 06, 2006 01:58

better than being made of slugs & snails & puppy dogs tails....

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Fri, Mar 03, 2006 09:13

smile2005 write:
saxon write:
smile2005 write:

saxon write:
dreamer8 write:
Good morning all.Does anybody else from UK still bother on here?....apart from you and me,saxon?


Doesn't look like it does it ??

Hmmmmm...I know that I'm not from the UK...but what am I? Chopped Liver??


Well let me taste a piece of ya and I'll see

Well I'm sure that I taste better than liver...I hate liver!

liver is disgusting!......we women are nade of sugar and spice and all things nice,so we are gonna taste better than yukky liver.........aint that so smile?

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Thu, Mar 02, 2006 06:59

saxon write:
smile2005 write:

saxon write:
dreamer8 write:
Good morning all.Does anybody else from UK still bother on here?....apart from you and me,saxon?


Doesn't look like it does it ??

Hmmmmm...I know that I'm not from the UK...but what am I? Chopped Liver??


Well let me taste a piece of ya and I'll see

Well I'm sure that I taste better than liver...I hate liver!

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Mar 01, 2006 11:37

I'm still around! Infrequently, I know... but still check in now and again.



Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share
Available only
to logged in members
Posted on Wed, Mar 01, 2006 06:30

saxon write:
dreamer8 write:
Good morning all.Does anybody else from UK still bother on here?....apart from you and me,saxon?


Doesn't look like it does it ??

Hmmmmm...I know that I'm not from the UK...but what am I? Chopped Liver??

  


Reply / add comments      Quote      Report abuse   Bookmark and Share