Are there any GOOD men left? Romance

  • View author's info posted on May 31, 2006 16:40


    BadBikerDawg write:
    I'm DAMN GOOD but I'm not left! LMAO

    So does this mean yer right?NOT!!!lmao
    But you aint single hunny!!!!!
  • View author's info posted on May 31, 2006 13:37


    I'm DAMN GOOD but I'm not left! LMAO
  • View author's info posted on May 30, 2006 06:54


    mick2003 write:
    sicilianangelny write:





    Im sure they're are some left..all I know is..I just bagged me a good one!


    Did you tie him up on the front fender like us Texans do when we bag a deer?



    no...but thanks for the suggestion!
  • View author's info posted on May 29, 2006 07:59


    Badbikerkitty write:
    sicilianangelny write:

    Badbikerkitty write:
    A yr ago....
    I need to know if there really are because I can't seem to find them.I am a special lady that should be treated like one.Seems to me all I find on here are players or just plain liars.

    *UPDATE*4-10-06
    I wrote this a year ago and still stand by what I say .Maybe its just me who attracts the lying cheating men....But I do believe one is out there for me !!!Until then I will have fun and enjoy life like I always do!always protect your heart ladies!






    Im sure they're are some left..all I know is..I just bagged me a good one!

    yes we know ya did !!!Wish you two the very best from the bottom of my heart!!Now I just wait ,,,ugh!but good things come to those who wait....even a few bumps on the way!!!LMFAO



    well thank you...(I did wait a LONG time! and it was so worth it) as far as the bumps go...lol still laughing about that..
  • View author's info posted on May 29, 2006 07:44


    Badbikerkitty write:
    SeminoleSlim write:
    SueB write:
    Not any single ones! Women are starting to look better to me all the time and you can buy the other parts!

    ooooooh! this is sounding very, very interesting ... !!!!

    Well you can't watch!!!!lmfao


    watch? hell i'm gonna sneak in the action when y'all ain't looking. lmao!
  • View author's info posted on May 28, 2006 17:24


    sicilianangelny write:

    Badbikerkitty write:
    A yr ago....
    I need to know if there really are because I can't seem to find them.I am a special lady that should be treated like one.Seems to me all I find on here are players or just plain liars.

    *UPDATE*4-10-06
    I wrote this a year ago and still stand by what I say .Maybe its just me who attracts the lying cheating men....But I do believe one is out there for me !!!Until then I will have fun and enjoy life like I always do!always protect your heart ladies!






    Im sure they're are some left..all I know is..I just bagged me a good one!

    yes we know ya did !!!Wish you two the very best from the bottom of my heart!!Now I just wait ,,,ugh!but good things come to those who wait....even a few bumps on the way!!!LMFAO
  • View author's info posted on May 28, 2006 15:09


    Badbikerkitty write:
    A yr ago....
    I need to know if there really are because I can't seem to find them.I am a special lady that should be treated like one.Seems to me all I find on here are players or just plain liars.

    *UPDATE*4-10-06
    I wrote this a year ago and still stand by what I say .Maybe its just me who attracts the lying cheating men....But I do believe one is out there for me !!!Until then I will have fun and enjoy life like I always do!always protect your heart ladies!





    Im sure they're are some left..all I know is..I just bagged me a good one!
  • View author's info posted on May 28, 2006 07:54


    Badbikerkitty write:
    DirtyBikers4Eva write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    SeminoleSlim write:
    TnTrBak write:
    ROTF!!!!!! How 'bout a spankin? evil grin
    by the way, love the T-shirt.
    and very nice Badonkadonk.
    y'all look like my kida peeps. lol

    man what happened to my thread...it.s gone wild....lmfao

    Shit, that's right Kitty, Here lets get it back in order...


    ANYBODY, NICE, LOOKING FOR A HOT LITTLE CHICKIE POO (KITTY), HD REQUIRED! NO IF'S AND'S OR BUT'S ABOUT IT, MUST GO THROUGH US FIRST! LMFAO!

    Oh good red ya goona do my interviewing and inspection?lmfao

    Day-um straight!

    All applicants send info/type of bike, yr.make.model. Pics a must of face and ride.

    Send to our personal m@il here on BK.

    Will respond to only those who qualify for a meet.
    J/K

    LMAO

    We wanna see some pics from Myrtle!!!!
    Red n Tom

    Don't you mean MEAT?
    Pics are in mb threads....jjpch made thread.Hope ya like met alot of good peeps from here we had a friggin blast!

    I think she might be a dirtybiker too!!

    who me? Damn right I am ...but a good one at that!

    There are no BAD ones sweet Kitty!!
  • View author's info posted on May 27, 2006 22:06


    SeminoleSlim write:
    SueB write:
    Not any single ones! Women are starting to look better to me all the time and you can buy the other parts!

    ooooooh! this is sounding very, very interesting ... !!!!

    Well you can't watch!!!!lmfao
  • View author's info posted on May 27, 2006 18:08


    SueB write:
    Not any single ones! Women are starting to look better to me all the time and you can buy the other parts!

    ooooooh! this is sounding very, very interesting ... !!!!
  • View author's info posted on May 27, 2006 15:26


    Not any single ones!Women are starting to look better to me all the time and you can buy the other parts!

    Available only
    to logged in members

  • View author's info posted on May 26, 2006 22:13


    Amen I couldn't say it better...
  • View author's info posted on May 26, 2006 12:56


    DirtyBikers4Eva write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    SeminoleSlim write:
    TnTrBak write:
    ROTF!!!!!! How 'bout a spankin? evil grin
    by the way, love the T-shirt.
    and very nice Badonkadonk.
    y'all look like my kida peeps. lol

    man what happened to my thread...it.s gone wild....lmfao

    Shit, that's right Kitty, Here lets get it back in order...


    ANYBODY, NICE, LOOKING FOR A HOT LITTLE CHICKIE POO (KITTY), HD REQUIRED! NO IF'S AND'S OR BUT'S ABOUT IT, MUST GO THROUGH US FIRST! LMFAO!

    Oh good red ya goona do my interviewing and inspection?lmfao

    Day-um straight!

    All applicants send info/type of bike, yr.make.model. Pics a must of face and ride.

    Send to our personal m@il here on BK.

    Will respond to only those who qualify for a meet.
    J/K

    LMAO

    We wanna see some pics from Myrtle!!!!
    Red n Tom

    Don't you mean MEAT?
    Pics are in mb threads....jjpch made thread.Hope ya like met alot of good peeps from here we had a friggin blast!

    I think she might be a dirtybiker too!!

    Funny, Becca, Tom and I both were thinkin the same thing.........wicked laugh!
  • View author's info posted on May 26, 2006 09:05


    DirtyBikers4Eva write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    SeminoleSlim write:
    TnTrBak write:
    ROTF!!!!!! How 'bout a spankin? evil grin
    by the way, love the T-shirt.
    and very nice Badonkadonk.
    y'all look like my kida peeps. lol

    man what happened to my thread...it.s gone wild....lmfao

    Shit, that's right Kitty, Here lets get it back in order...


    ANYBODY, NICE, LOOKING FOR A HOT LITTLE CHICKIE POO (KITTY), HD REQUIRED! NO IF'S AND'S OR BUT'S ABOUT IT, MUST GO THROUGH US FIRST! LMFAO!

    Oh good red ya goona do my interviewing and inspection?lmfao

    Day-um straight!

    All applicants send info/type of bike, yr.make.model. Pics a must of face and ride.

    Send to our personal m@il here on BK.

    Will respond to only those who qualify for a meet.
    J/K

    LMAO

    We wanna see some pics from Myrtle!!!!
    Red n Tom

    Don't you mean MEAT?
    Pics are in mb threads....jjpch made thread.Hope ya like met alot of good peeps from here we had a friggin blast!

    I think she might be a dirtybiker too!!

    who me? Damn right I am ...but a good one at that!
  • View author's info posted on May 26, 2006 08:24


    mrbadboy write:
    eva , my rides here , so its off to carmel to my kids place , drive up the coast , we can call each other names there ,

    LMAO is it a little yellow bus?? Or is it a black and white with lights and sirens?? Or maybe its an ambulance with men in white coats and they have a beautiful new jacket for u to wear??
  • View author's info posted on May 25, 2006 17:12


    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    SeminoleSlim write:
    TnTrBak write:
    ROTF!!!!!! How 'bout a spankin? evil grin
    by the way, love the T-shirt.
    and very nice Badonkadonk.
    y'all look like my kida peeps. lol

    man what happened to my thread...it.s gone wild....lmfao

    Shit, that's right Kitty, Here lets get it back in order...


    ANYBODY, NICE, LOOKING FOR A HOT LITTLE CHICKIE POO (KITTY), HD REQUIRED! NO IF'S AND'S OR BUT'S ABOUT IT, MUST GO THROUGH US FIRST! LMFAO!

    Oh good red ya goona do my interviewing and inspection?lmfao

    Day-um straight!

    All applicants send info/type of bike, yr.make.model. Pics a must of face and ride.

    Send to our personal m@il here on BK.

    Will respond to only those who qualify for a meet.
    J/K

    LMAO

    We wanna see some pics from Myrtle!!!!
    Red n Tom

    Don't you mean MEAT?
    Pics are in mb threads....jjpch made thread.Hope ya like met alot of good peeps from here we had a friggin blast!

    I think she might be a dirtybiker too!!
  • View author's info posted on May 23, 2006 13:26


    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    SeminoleSlim write:
    TnTrBak write:
    ROTF!!!!!! How 'bout a spankin? evil grin
    by the way, love the T-shirt.
    and very nice Badonkadonk.
    y'all look like my kida peeps. lol

    man what happened to my thread...it.s gone wild....lmfao

    Shit, that's right Kitty, Here lets get it back in order...


    ANYBODY, NICE, LOOKING FOR A HOT LITTLE CHICKIE POO (KITTY), HD REQUIRED! NO IF'S AND'S OR BUT'S ABOUT IT, MUST GO THROUGH US FIRST! LMFAO!

    Oh good red ya goona do my interviewing and inspection?lmfao

    Day-um straight!

    All applicants send info/type of bike, yr.make.model. Pics a must of face and ride.

    Send to our personal m@il here on BK.

    Will respond to only those who qualify for a meet.
    J/K

    LMAO

    We wanna see some pics from Myrtle!!!!
    Red n Tom

    Don't you mean MEAT?
    Pics are in mb threads....jjpch made thread.Hope ya like met alot of good peeps from here we had a friggin blast!
  • View author's info posted on May 21, 2006 09:43


    TnTrBak write:
    Badbikerkitty write:
    SeminoleSlim write:
    TnTrBak write:
    ROTF!!!!!! How 'bout a spankin? evil grin
    by the way, love the T-shirt.
    and very nice Badonkadonk.
    y'all look like my kida peeps. lol

    man what happened to my thread...it.s gone wild....lmfao

    Shit, that's right Kitty, Here lets get it back in order...


    ANYBODY, NICE, LOOKING FOR A HOT LITTLE CHICKIE POO (KITTY), HD REQUIRED! NO IF'S AND'S OR BUT'S ABOUT IT, MUST GO THROUGH US FIRST! LMFAO!

    Oh good red ya goona do my interviewing and inspection?lmfao
  • View author's info posted on May 19, 2006 00:16


    In answer to your question....YES THERE ARE,....but we live on the west coast
  • View author's info posted on May 18, 2006 17:38


    Yep Kitten there is one out there for ya....Continue on how you are hon.
Follow - Email me when people comment