Biker Blogs > Teebis's blogs > EXHIBITIONISTS
EXHIBITIONISTS Sort by:
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 12:01

putting my right index finger in my mouth. and then making a mark in the air....one for the girls!!! Awesome Ladies - 10....Teebis....the early Bird....uh....0!!!!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
teeb...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 12:00

ummm,,,er,,,um........I have to go now..........and ,,,um......do.......somethin..


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:59

the sleeping giant continues to sleep!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
TeachOnWhee...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:58

Hate to say this Teebis, but I think you met your match. I would never challenge Sunset, SC, and TTT. That's a powerful lot of women for one frito eating man. lolololol


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:56

What Teebis...no snappy comeback......oh the rooster crowed a LONG time ago!!!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:50

Re:Guess what Teebis....I am a VERY early riser..... teebis write: GOOD!!! I thwarted your evil plan!!! Ya got to get up pretty early in the mornin to fool me sister!



Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
teeb...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:45

GOOD!!! I thwarted your evil plan!!! Ya got to get up pretty early in the mornin to fool me sister!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:43

Teebis....with your credit credit...we don't NEED your stinkin' fritoes...we'll buy our own...lol!!!!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:43

T you might have to suck up to Charlie to get a key ring..he drives a hard bargain though, I have to warn you..ohh and while ur sucking up can you see if he can call the bank and get a bigger credit on his card...we're gonna need it


Like Bookmark and Share
teeb...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:42

Awwwwww...you evil, corrupt designing wenches!!!! I knbow your tactics......been studying em for months now. As soon as I got close enuff to anyone of you .you would steal my fritos and run like a thief into the night. Well....that ain't gonna happen sweetheart!!!! Here.take my dam credit card........but don't even think you will ever get my fritos!!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:36

Re:Oh yeah Teebis...the one in pink.....gotta love the white socks!!! T if you come along we will take a bling trip just for you...should be ok ,don't ya think SC?....I mean it's only Charlie's money after all...and he has all those big contracts coming in , so we should be safe... hey we can meet in MI and then fly to NY for a bling party!! teebis write: I kinda like the outfit on the guy in pink....a few more bags of fritos and I might be able to fit that sucker!



Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
teeb...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:27

I kinda like the outfit on the guy in pink....a few more bags of fritos and I might be able to fit that sucker!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
TreasureTheHo...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:23

Yeah, I am sure Charlie can't wait to wear Hossy's Chippendale T shirt...


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
TreasureTheHo...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:20

Not even a keychain?????? Come on!!!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:18

Mi works for me Sunset ; ) T no bling..were drinking and eating and watching half naked men..just remind me to get that shirt for Charlie before we leave, wonder if he would like a Chippendales shirt?? hmm lol : )


Like Bookmark and Share
TreasureTheHo...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:13

Wow, first RK's card, then Charlie's card..next Teebis's card...visions of bling dancing in our heads.....


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 11:10

Sounds good SC...where do you want meet to meet you...NY or MI??...lol!


Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 09:48

Well Ive had his card for almost a week now..not sure how much is left on it..but what the hell we can try!


Like Bookmark and Share
redsuns...
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 09:44

Re:So is dinner on him too????and maybe a movie or a Chippendale show...or...lol! HDsweetcheeks write: Well maybe if they are selling bar T shirts I will get one for him ..thats the least we can do lol



Reply / add comments   Quote   Report abuse    Like Bookmark and Share
Available only
to logged in members


Posted on Fri, Aug 24, 2007 09:42

Well maybe if they are selling bar T shirts I will get one for him ..thats the least we can do lol


Like Bookmark and Share
Follow - Email me when people comment