Biker Blogs > Redsunset's blogs > WHERE'S TEEBIS?????
WHERE'S TEEBIS????? Sort by:
Members Only
Posted on Sun, Sep 23, 2007 04:08 AM

true,....we just don't have nekked girls in the cold country...........never done saw one before.......but I'm fixin to visit again :)

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Follow - email me when people comment
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 09:35 PM

Never know Teach could've been too much for him...LOL

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 04:28 PM

Key words here are tits, Teebis, vapors. Just think they were more that he was use to. lol

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 03:41 PM

Re:LMAO!!! Were they that good...or that bad!!!! TeachOnWheels write: Showed him their tits and he went into vapors. lmao


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 03:27 PM

Showed him their tits and he went into vapors. lmao

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 02:33 PM

Re:And what exactly did those back country Michigan women DO to him???? TeachOnWheels write: I don't think Teebis can handle Texas girls. After all he practically had a heart attack at rodeo and those were just back country Michigan women. lol


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 02:28 PM

yup...admittedly had a hard attack :)

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 12:11 PM

I don't think Teebis can handle Texas girls. After all he practically had a heart attack at rodeo and those were just back country Michigan women. lol

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 12:09 PM

Re:Blait....lol....the possibilities are endless.....could be good ...could be bad! Blait write: Maybe James kidnapped Teebis on his last trip to Canada & took him to Texas...the gals on the TX run are probably using him as their own personal sex slave as we speak.... Is that what happened Teebis?????


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 08:35 AM

Re:yup...pretty much ;) Blait write: Maybe James kidnapped Teebis on his last trip to Canada & took him to Texas...the gals on the TX run are probably using him as their own personal sex slave as we speak.... Is that what happened Teebis?????


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 07:57 AM

Dam.........wtf??..talkin bout when Im gone??? And hey....about those under the desk offers??? Tisn't a beer in my hand hun :) I have a life too ya know....well.......sorta.......kinda.........um......no I dont. :(

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Sat, Sep 22, 2007 04:56 AM

Ok....I think Teebis is sitting somewhere, beer in hand, enjoying all the attention he is getting....anyone else think so too?.... or else dear old mom finally kicked the out of work kid out of the nest...lol!

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 08:29 PM

Re:That could be the reason Blait...never thought of that one...lol! Blait write: Hey Teebis..are you hiding somewhere pouting cuz we didn't drunk-dial you from Shreveport???


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 10:10 AM

Not fair Patti....give those details girl!!!!

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 10:05 AM

Re: irishpatti write: Re: Oh, I wear shorts to work. HDsweetcheeks write: Dress?? LOL im a jeans and boots girl at work too..but if he was under my desk I might make an exception ; )

Maybe hes under Patti's desk!! She has been kind of quiet today..come on Patti fess up GF!!

Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 09:51 AM

Re: Oh, I wear shorts to work. HDsweetcheeks write: Dress?? LOL im a jeans and boots girl at work too..but if he was under my desk I might make an exception ; )


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 08:47 AM

Re:He is missing all the good stuff....lol! HDCouple4U2NV write: He really is missing huh all these comments and he has not shown up yet???


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 08:41 AM

He really is missing huh all these comments and he has not shown up yet???

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 08:40 AM

I think Dec thru Nov s/b ignore Justy month..I dont read his blogs ever

Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Sep 21, 2007 08:32 AM

Re:Ah yes.....October is Ignore Justy Month....has a certain lovely ring to it...don't ya think!! TreasureTheHobo write: Re:You have a point. I know,let's kick Justy around. Better yet, let's make October the official Ignore Justy Month. redsunset write: Re:No Treasure...that wouldn't be any fun....he'd like it WAY too much...lol! TreasureTheHobo write: Re: We could kick Demo around. redsunset write: Geebis Teebis.....where are you....we don't have anyone to kick around...lol!!!


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Follow - email me when people comment