Biker Blogs > Demoman's blogs > The best part of BK
The best part of BK Sort by:
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 10:54 PM

Re: You lie! He lies! Honest he does!! A little Demo is on the way. Lord, I hope they don't make do rags for babies!!! demoman write: well thanks for posting everyone. it was actually supposed to be a verbal scolding, but i know it wouldn't be taken that way. in fact i see it brought red out of the closet...I'm not sure who has her locked in there, but she must like it.good to see you again red. Its good to see so many here. now as for you TTT... you confessed that your a reborn virgin on another blog, (or something like that) so get your story's right. I'm poor and you cant try to use me to supplement you with cyber support with a cyber kid. Phone sex wont get ya prego...lol



Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Follow - email me when people comment
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 08:24 PM

It looks like the control tower is doing some pic removals again.I see that my first pic was removed. I hope they don't mind the 2nd one I just posted. (o:


Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 08:24 PM

Ah Demo....no one has me locked in the closet.......have just been undercover healing myself......and I am healed......so you better watch your step......you could be in BIG trouble....I am fresh, refreshed...and loaded for bear...lol!


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 04:30 PM

well thanks for posting everyone. it was actually supposed to be a verbal scolding, but i know it wouldn't be taken that way. in fact i see it brought red out of the closet...I'm not sure who has her locked in there, but she must like it.good to see you again red. Its good to see so many here. now as for you TTT... you confessed that your a reborn virgin on another blog, (or something like that) so get your story's right. I'm poor and you cant try to use me to supplement you with cyber support with a cyber kid. Phone sex wont get ya prego...lol


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 11:52 AM

No offense intended to you netrider,but I don't think those furry cuffs are gonna work on this Baddd Girl!


Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 10:18 AM

Re: irishpatti write: Re: Oh Netster, are they for me? LOL I do have mancles already with a screw key. Want to play with them? netrider write: Well Done Mr Demoman...taking this bunch to task is a hard ask. You can borrow these if any one is being difficult.... Net

She does...Ive seen them!! Shes my hero : ) lol


Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 09:38 AM

Re:Ooooo, nice keys Nettie :) netrider write: Well Done Mr Demoman...taking this bunch to task is a hard ask. You can borrow these if any one is being difficult.... Net



Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 08:32 AM

<<< whispers... Has anyone seen the movie "Secretary"?


Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 06:00 AM

BK WOMEN UNITE!!!!! I say we turn the tables....and spank the men!


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 05:55 AM

Re: Oh Netster, are they for me? LOL I do have mancles already with a screw key. Want to play with them? netrider write: Well Done Mr Demoman...taking this bunch to task is a hard ask. You can borrow these if any one is being difficult.... Net



Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 05:49 AM

Re:red means stop, green means go?.. for the record, ive never been spanked lol.. this place makes me laugh, where else in my world would i have just said that to someone... "hey waitor, yeah, u, come here favor a second while youre at it.. i dont know if creme brulee is on the menu, if not, id sure like to try a lil spanking, never had that before.. is it very sweet?" PuftDaddyBill write: Re:how about these lol motorpsych0bich write: Re:what will u use for my other cheek hehe PuftDaddyBill write: Someone mention spankings? get in line ladies time for your spankings :-)


Members Only

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 05:45 AM

Y'all click on demo's photo...(look how big his hands are!!):-o LOLOLOLOL!


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 05:37 AM

Re:hmmm thought u looked familiar ;) netrider write: Well Done Mr Demoman...taking this bunch to task is a hard ask. You can borrow these if any one is being difficult.... Net


Members Only

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 05:29 AM

Well Done Mr Demoman...taking this bunch to task is a hard ask. You can borrow these if any one is being difficult.... Net

Members Only

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 05:00 AM

Re: redsunset write: Ya know Demo.....maybe YOU are the one who needs the spanking......Ladies...the line forms on the right. Who wants to go first?????

Oh You know he has his name on that promise. Good to see your face again Redsunset. Now where's the other Red and what is that Christmas pixie in the green dress doing these days? Search her out and bring her back for the Christmas season.


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 04:59 AM

Re: PuftDaddyBill write: Re:how about these lol motorpsych0bich write: Re:what will u use for my other cheek hehe PuftDaddyBill write: Someone mention spankings? get in line ladies time for your spankings :-)

Have you got your own storehouse for these things or do you have a specialised web search? junie


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 04:08 AM


Re:better to be knocked down than knocked up kitten :)... TreasureTheHobo write: Re: That's not what you said the other night Demo. Ahhh, I get it, it was all lies!! Now your true colors show. Girls, he set me up like a bowling pin and then knocked me right down. And up. Don't forget the ob/gyn appt. you cad. And I ain't talking Outlaw Biker neither!!


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Fri, Dec 14, 2007 01:26 AM

Ok, Demo, you can put those words in Noskool's mouth, but regardless of who said them, I'm pouting. "ashamed of yourselves, and not surprisingly, mostly women". harrumph pouting here lol


Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Thu, Dec 13, 2007 11:33 PM

Re:how about these lol motorpsych0bich write: Re:what will u use for my other cheek hehe PuftDaddyBill write: Someone mention spankings? get in line ladies time for your spankings :-)


Members Only

Like Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Members Only
Posted on Thu, Dec 13, 2007 02:25 PM

Re: LOL! to question mark! motorpsych0bich write: lol hopefully he will bring something bigger than a period... for this girl to bend anything anywhere she at least needs a question mark, ya know, curved for her pleasure... did i just say that out loud? :) YUP, i sure did!!



Reply / add comments Quote | Report Bookmark and Share
Follow - email me when people comment